Aivastus Aivastus
:D :D
kranaatin heittoa kranaatin heittoa
jesse haistattaa pitkät helluntaiseuralle jesse haistattaa pitkät helluntaiseuralle
halloween on kohta amerikassa halloween on kohta amerikassa
Elämä on kaaosta Elämä on kaaosta
Saattaa sittenkin olla vielä omakuva Saattaa sittenkin olla vielä omakuva
Simpsonit ja Greta Simpsonit ja Greta
mitä nytttaas huuman <:3 mitä nytttaas huuman <:3
Repostnik myy autoaan Repostnik myy autoaan
Vihervassarit Vihervassarit
20/20 prurrfect :3 20/20 prurrfect :3
greta thunberg greta thunberg
Ryhdy lintsaajaksi. Osoita mieltä Ryhdy lintsaajaksi. Osoita mieltä
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Ilmastokyylä mulkoilee Ilmastokyylä mulkoilee
eipäs pöristellä eipäs pöristellä
pokeria pokeria
Vanhoja vitsijä Vanhoja vitsijä
Gretel Gretel
Ja ihmiset siinä mukana Ja ihmiset siinä mukana
Pyllynaaman linnake Pyllynaaman linnake
mahtuu mahtuu
olkaa hyvä vaan olkaa hyvä vaan
 1 409 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.18 MB, 1 tiedosto, 12.01.2018 12:28:58
[ + 6 | ]

Pokemon GO ei ole terveydelle hyväksi

[5359] [1514694730931.webm] [4.18 MB] [960x540] [] []

gore

(13)  · 

parittelu

(5)
12.01.2018 13:10:09
#18424 [+-] Piilota Suosittele

GORE-varoitus! Alku saattaa vaikuttaa lupaavalta, mutta lopetus on rukoilijasirkkamaisen karu ja epämiellyttävä. En ole koskaan, enkä varmaan koskaan tule ymmärtämään, kuka helvetin sekopää kiihottuu seksuaalisesti silpomisesta tai suorastaan DooM-maisesta Rip and Tear-meiningistä?

12.01.2018 20:30:35 | 05:38:56
#18544 [+-] Piilota Suosittele

>>18424 WHY SO SERIOUS? tää ei oo dokumentaatio u know. Kai se on jotain sietokyvyn koettelua *insert metafora munkista joka ruoskii itseään* tai jotain
tai jotain
jotain

ota

in

8====D

13.01.2018 00:26:57 | 00:30:35
#18653 [+-] Piilota Suosittele

>>18607 En pelkää verta, koska luovuttaja, mutta en ymmärrä tuota Gorea pornossa/hentaissa ollenkaan.
edit.
Kait oon liian perinteisesti maalimaan suhtautuva savolainen, et "normaali on normaalia ja outo on outoa" eritoten guro/gore,scat ja muu kakkahauska viihde, joista työ jotkut tykkäätte...

[ 9 viestiä | ]