Tarpeellinen kodinkone Tarpeellinen kodinkone
Niin hyvää kumia t. Shiro :3 Niin hyvää kumia  t. Shiro :3
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Mur Mur
noniin apinanaamat noniin apinanaamat
tissicombo tissicombo
ajattele lapsia ajattele lapsia
Vei poikansa massit Vei poikansa massit
Garfief minus garfielf Garfief minus garfielf
Slayjer Slayjer
Kenway on kummitus Kenway on kummitus
tyypillinen kannabiksen käyttäjä tyypillinen kannabiksen käyttäjä
Gambing with break fast Gambing with break fast
Luolamiehen telkkari/lämmitin Luolamiehen telkkari/lämmitin
S.W.A.T officer plays airsoft S.W.A.T officer plays airsoft
Norjalainen metsäkissa luonnollisessa ympäristössään :3 Norjalainen metsäkissa luonnollisessa ympäristössään :3
benis :D benis :D
Pähkinäpullien kohtalo Pähkinäpullien kohtalo
Tauski lukee MV-lehteä Tauski lukee MV-lehteä
Toi perkele vetelee meitin safkat Toi perkele vetelee meitin safkat
Mun! Mun!
Nyrkkeilycase Nyrkkeilycase
Fobbis miettii sonjan laillisuutta Fobbis miettii sonjan laillisuutta
Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3 Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3
 616 näyttökertaa, 5 viestiä, 31.17 MB, 1 tiedosto, 11.08.2025 20:12:55
[ + 0 | ]

Ozzy

[82264] [tiedosto.mp4] [31.17 MB] [1280x720] [142.14s] [] []

juna

(143)  · 

ruumis

(22)  · 

ozzy

(15)  · 

gore

(13)
11.08.2025 21:14:11
#711398 [+-] Piilota Suosittele

Ensimmäisen pätkän jätkä saa kiittää terveyttään pitkälti siitä, että kaverit
oli hereillä ja veti sivuun.
Toisen pätkän naisella ei toiminnassa ollut mitään järkeä. 0:34 kohassa viellä vilkas
ja varmasti näki junan. Yritti juosta edestä, mutta ei vissiin tajunnut miten
nopeasti juna tuli sieltä eikä vaivautunut vilkaisemaan uudestaan, että kerkeääkö varmasti...

11.08.2025 22:06:36
#711417 [+-] Piilota Suosittele

Karun näköistä kun lastataan raadon palasia laastisankoon. Näkee että lopussa poliisisedälläkin jo vähän puhalluttaa.

11.08.2025 22:16:35
#711422 [+-] Piilota Suosittele

>>711417 Ei käy kateeksi.
Täällä kans vuosia sitten kun teiniporukka veti ennen liikenneympyrää auton puuhun sellaisella
vauhilla, että ainoa suora peltiosa oli rekisterikilpi takaluukussa, joka
oli nokkapeltiä vasten.

Siellä oli kuulemma 4 ihmistä sisällä vaikka auton ulkomitat olisivat tehneet
tiukkaa jo hyvin syöneelle hamsterille.

Varmasti oli kiva kaapia näitä sieltä metallisilpun seasta ja
pahimmillaan yrittää erotella takapenkillä istuneita toisistaan omiin sankoihin.

Huhupuheiden mukaan se ensivaste porukka joka oli siellä autoa avaamassa
otti saikkua hetkeksi aikaa. Paljon oli kuulemma ammatissa nähty, mutta
joka miehellä on raja, mitä kestää yhdessä työvuorossa ilman alasistumista
ja syvään henkeen vetämistä

13.08.2025 02:05:10 | 02:05:28
#711516 [+1] Piilota Suosittele

>>711422
Tossa mun lähellä on öljytie, se on pysyny samanlaisena vuosikymmenet, siä päässä on kallioleikkaus, se vaan siirtyny vähän eteenpäin, mut se oli kasari ysäri aikaan sellanen paikka mihin sen vuosikymmenen romulla sai tarpeeks vauhtia suoraan kallionseinään nii sinne kävi rysäyttään aika moni, osa varmasti tahattomasti koska silloin se tie vain loppui, ja osa veti tahalteen.
Nykyää samanlainen mut siitä lähtee vaa motarin rampit.
Karpokin teki siitä jonkun jakson.

[ 5 viestiä | ]