Tyypillisiä naisia / misandria Tyypillisiä naisia / misandria
free candy free candy
Painepesuri Painepesuri
Ihana nainen Ihana nainen
Uutta muotia Uutta muotia
rumballi rumballi
Spandexi vauhdissa Spandexi vauhdissa
Teppo <3 Teppo <3
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
Ihanat naiset Ihanat naiset
Laina, Hullu-Reetta ja spandex Laina, Hullu-Reetta ja spandex
Kela ja demarit Kela ja demarit
Paska haisee Paska haisee
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Homot sotkee Homot sotkee
se kielletty sana se kielletty sana
NÖÖT NÖÖT NÖÖT NÖÖT
Ihana nainen Ihana nainen
Farkkupeppu Farkkupeppu
Aika kädetön ja jalaton tapaus Aika kädetön ja jalaton tapaus
Valkosuklaata Valkosuklaata
Kurkkaa Kurkkaa
Tzäpmän Tzäpmän
Tissit Tissit
 824 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 03.12.2020 18:00:22
[ + 5 | ]

Tuossa rapussa haisee paskalle

[50072] [vaananen.jpg] [0.08 MB] [960x865] [] []
vaananen.jpg

rappu

 · 

sukunimet

 · 

neekerit

(111)
04.12.2020 02:26:50
#416311 [+-] Piilota Suosittele

Kaverit muutti Tampereella ku taloyhtiössä oli lähinnä neekereitä ja mutiaisia. Ei niille menny mikkään säännöt jakeluun vaan ruokkivat sipseillä ja muilla jätteillä puluja pihalla. Lopputuloksena jumalaton älämölinä joka puolella ku uugabuugat ei pitäny oviaan kiinni vaan vetelivät rappukäytävissä samoin ku aavikolla kylästä toiseen. Pihat täynnä pulun ja lokkien paskaa ku heittivät jätteensä ikkunoista. Kavereitten lapset pelekäs olla pihalla leikkimässä. Kattelivat sitte uuden kämpään niin siellä muori veteli ristiin rastiin tsekkailemassa talojen asukastauluja. Lopulta löyty yks missä ei ollu ainuttakaan ali-ihimisen nimeä niin muuttivat sitten sinne ja hyvin on elämä maittanu, mitä ny yläkerrassa asuu jotaki ihme örveltäjiä jotka ei osaa pitää turpaansa kiinni, valitettavasti ne on valakosia ali-olentoja, mutta muutoin meno muuttu taas ihmismäiseksi.

04.12.2020 05:45:38
#416375 [+-] Piilota Suosittele

>>416311
Heterogeeninen yhteiskunta ei tule toimeen, oli se sitten pienempi tai isompi. Homogeeninen tulee paremmin.

Jos tarkemmin katsot, tämä ei ole väkivaltainen mielenosoitus

[ 8 viestiä | ]