Chimerran pyynnöstä Chimerran pyynnöstä
Gretel Gretel
Uutinssia Uutinssia
Ajattelenkin tässä nyt Oonaa (Dance Remix) Ajattelenkin tässä nyt Oonaa (Dance Remix)
näin o näin o
:D :D
Pär pär :D Pär pär :D
Naiset nykyään Naiset nykyään
Tule tänne lapsonen, täällä on mansikkaplättyjä Tule tänne lapsonen, täällä on mansikkaplättyjä
Herätti perkele Herätti perkele
minun paikka >:3 minun paikka >:3
Antamisen ilo Antamisen ilo
Suruisaa Suruisaa
Pihvi Pihvi
KAHEN KILON SIIKA! KAHEN KILON SIIKA!
Betty Grable Betty Grable
Identity theft is not a joke, Jim! Identity theft is not a joke, Jim!
Kurks Kurks
onko korvat hyvin :3 onko korvat hyvin :3
matrixissa on häiriö matrixissa on häiriö
Pullo auki Pullo auki
Repostnik myy autoaan Repostnik myy autoaan
Ja ihmiset siinä mukana Ja ihmiset siinä mukana
omakivaa suihkussa omakivaa suihkussa
 860 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 24.12.2020 10:47:07
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 24.12.2020.

Ilmastoaktivismi

[50620] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [714x478] [] []
tiedosto.jpg

24.12.2020 11:25:36
#423200 [+-] Piilota Suosittele

Kun vain saataisiin kennoja kehitettyjä niinkin paljon, että saisi metrisestä paneelista 3kw. Se ois pro. Tällä hetkellä maksimi on 400w. Se paranee vielä, kun käyttää MPPT-ohjuria. Hyvissä olosuhteissa saattaa tulla 8-15% lisää tuottoa paneelista.

24.12.2020 11:53:54
#423202 [+-] Piilota Suosittele

Tässä pitää tietää että kivihiilellä tuotettu sähkö on edelleen puhtaampaa kuin bensakäyttöisellä autolla ajelu.

24.12.2020 12:00:12
#423206 [+-] Piilota Suosittele

>>423201

Sitähän se on. Samaa rataa menevät sähköautot. Kun sähköauton akku on täynnä, se painaa xxx-määrän. Kun se on 10% täynnä, se painaa saman verran. Kuljettaa kokoajan kuollutta painoa mukanansa.

24.12.2020 13:55:30
#423238 [+-] Piilota Suosittele

>>423202
Onko tässä oikeesti kaikki otettu huomioon? Kuten tuo paino, akut yms? Eikös akut ole melkoista ongelmajätettä? Vai onko nekin kehittyny jo niin paljon.

25.12.2020 15:10:40
#423595 [+-] Piilota Suosittele

>>423533

Ovat kyllä. Jenkkilässä voi rakentaa 3.2V li-Ion kennoista oman auton akun tai aurinko-energia akuston nimellä powerwall. Suomeen tuota ei tuoda, takapajula kun on. On myynnissä aurinko-voimaloita, jotka avautuvat peräkärryssä kuin kukat ja alkavat keräämään energiaa.

[ 8 viestiä | ]