Kaljantai Kaljantai
Organic spacesuit Organic spacesuit
Your booty is mine, Spiderman! Your booty is mine, Spiderman!
Perjantai-illan ylikova meno Perjantai-illan ylikova meno
HDMI HDMI
Justiinsa Justiinsa
Munki pitää maksaa laskut kuitenki Munki pitää maksaa laskut kuitenki
Lukuja Lukuja
Pihamenninkäinen Pihamenninkäinen
Maskittomia oppilaita poistettiin lukiosta Maskittomia oppilaita poistettiin lukiosta
Isot erot. Isot erot.
Uuniin Uuniin
wPaint wPaint
BnPPinkFloyd BnPPinkFloyd
Värähtelee viruksen pois Värähtelee viruksen pois
Poikuuden menetys osa 2 Poikuuden menetys osa 2
HOMBO HOMBO
Chad teknokratia Chad teknokratia
Homottaa Homottaa
Jälki-istuntoa paukkuu Jälki-istuntoa paukkuu
Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua
Valta kuuluu kansalle Valta kuuluu kansalle
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
kuinka toimia hississä kuinka toimia hississä
 859 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 24.12.2020 10:47:07
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 24.12.2020.

Ilmastoaktivismi

[50620] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [714x478] [] []
tiedosto.jpg

24.12.2020 11:25:36
#423200 [+-] Piilota Suosittele

Kun vain saataisiin kennoja kehitettyjä niinkin paljon, että saisi metrisestä paneelista 3kw. Se ois pro. Tällä hetkellä maksimi on 400w. Se paranee vielä, kun käyttää MPPT-ohjuria. Hyvissä olosuhteissa saattaa tulla 8-15% lisää tuottoa paneelista.

24.12.2020 11:53:54
#423202 [+-] Piilota Suosittele

Tässä pitää tietää että kivihiilellä tuotettu sähkö on edelleen puhtaampaa kuin bensakäyttöisellä autolla ajelu.

24.12.2020 12:00:12
#423206 [+-] Piilota Suosittele

>>423201

Sitähän se on. Samaa rataa menevät sähköautot. Kun sähköauton akku on täynnä, se painaa xxx-määrän. Kun se on 10% täynnä, se painaa saman verran. Kuljettaa kokoajan kuollutta painoa mukanansa.

24.12.2020 13:55:30
#423238 [+-] Piilota Suosittele

>>423202
Onko tässä oikeesti kaikki otettu huomioon? Kuten tuo paino, akut yms? Eikös akut ole melkoista ongelmajätettä? Vai onko nekin kehittyny jo niin paljon.

25.12.2020 15:10:40
#423595 [+-] Piilota Suosittele

>>423533

Ovat kyllä. Jenkkilässä voi rakentaa 3.2V li-Ion kennoista oman auton akun tai aurinko-energia akuston nimellä powerwall. Suomeen tuota ei tuoda, takapajula kun on. On myynnissä aurinko-voimaloita, jotka avautuvat peräkärryssä kuin kukat ja alkavat keräämään energiaa.

[ 8 viestiä | ]