nico nico
The Ancient Magus Bride The Ancient Magus Bride
Wanka Wanka
Voisiko olla? Voisiko olla?
Kokki Kokki
Tämä ei sovi Mikille Tämä ei sovi Mikille
Tuhatkauno hukassa Tuhatkauno hukassa
M1 Garand M1 Garand
Kahvimainos Kahvimainos
Täällä ette tappele! Täällä ette tappele!
Sushin valmistus Sushin valmistus
Pantava Iida Pantava Iida
kuvakommentti kuvakommentti
Vauvannaama Vauvannaama
Paras media Paras media
Rajojen koettelua Rajojen koettelua
Muumien kahvihetki Muumien kahvihetki
bileet bileet
aay mlao aay mlao
Siivoaminen on kovaa työtä :3 Siivoaminen on kovaa työtä :3
ilmeeni kun tajusin olevani assburger ilmeeni kun tajusin olevani assburger
Koulun päättäjäistanssi Koulun päättäjäistanssi
Puh-Karhu Puh-Karhu
Natsumipupu :D Natsumipupu :D
 917 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 04.11.2021 01:17:29
[ + 11 | ]

ihansyönti

[58086] [lihansyonti.png] [0.48 MB] [526x526] [] []
lihansyonti.png

lihansyönti

(11)  · 

saastuttaminen

(5)  · 

ilmasto

(42)
04.11.2021 03:44:19
#512847 [+1] Piilota Suosittele

Hankintalaki antaa tilaa erilaisille painotuksille. Sitä vaan on käytetty osaavien ostajien kanssa siihen, että tilataan kavereilta, mutta voidaan painottaa toisinkin, kuten just lähintä jos niin tahdotaan

04.11.2021 05:40:23
#512867 [+2] Piilota Suosittele

Banaaneja, kahvia ja teetä. Ihan vitu lähellä valmistettuja tai.. öö mikä se sana ny olikaan... kasvatettua? Joo! Näin kerran yliopistollisessa puutarhassa banaanipensaan niin sieltä ne tulee ihan tosta parin kilsan päästä niin kyllä se jos mikä on lähiruokaa. Ja teetä, kahvia sekä soijaa saa tosta kulman takana olevasta Siwasta. Mistään ei saa lähempää, eli kyllä tää ny o sillä mallilla notta maalima pelastuu ja sillee :3

04.11.2021 10:21:44 | 10:22:27
#512878 [+-] Piilota Suosittele

Tämä ei vaikuta minuun pätkääkään. Tilasin taas uuden nipun NodeMcu-kortteja. Maksaa suomessa paikasta ja mallista riippuen 12 - 40 euroa kappaleelta. Saan saksasta 5 - 12 euroa kappaleelta. Suosin sitä välittämättä valtion tai kaupungin tahdosta.
Antaa mennä kun talkoot näin sanovat.

[ 3 viestiä | ]