Purrito :3 Purrito :3
Skuutmani roadilla Skuutmani roadilla
Saippuakauppias Saippuakauppias
on kyllä mielenkiintonen peli on kyllä mielenkiintonen peli
Kusi lattialle Kusi lattialle
Auton hinaus Auton hinaus
Luolaston sankareille opettajanvirka Luolaston sankareille opettajanvirka
Kainuun kovis Kainuun kovis
Madeleine Madeleine
Niin läski äijä Niin läski äijä
birkenau birkenau
BMW joka ei vuoda BMW joka ei vuoda
Ryzen cpu meltdown exploit Ryzen cpu meltdown exploit
Tyylikäs Tyylikäs
Granit Granit
arvostelu ja suosi suomalaista agenda arvostelu ja suosi suomalaista agenda
saanks mä murista su muffinssii saanks mä murista su muffinssii
Luolaston sankarien CV Luolaston sankarien CV
Homojen kokous Homojen kokous
Eräänlainen street fighter Eräänlainen street fighter
Itämaista jätekulttuuria Itämaista jätekulttuuria
Kauhutarina Kauhutarina
Onko teillä joku arvosteltavakdi? Onko teillä joku arvosteltavakdi?
Kop kop Kop kop
 446 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.75 MB, 3 tiedostoa, 23.09.2025 17:01:31
[ + 2 | ]

Ilmastohuoli ja suvaitsevaisuus

[83240] [tiedosto_1.png] [0.6 MB] [596x881] [] []
tiedosto_1.png
[83239] [tiedosto_2.jpg] [0.03 MB] [680x655] [] []
tiedosto_2.jpg
[83238] [tiedosto_3.jpg] [0.11 MB] [945x1357] [] []
tiedosto_3.jpg

suvaitsevaisuus

(13)  · 

ilmasto

(42)
23.09.2025 17:53:22
#718375 [+3] Piilota Suosittele

Suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että muiden on suvaittava vihreitä. Vihreiden ei tarvitse suvaita ketään tai mitään. Mistään turhasta ei nillitetä. Sekin tarkoittaa siis sitä, että vihreät saavat tehdä niin kuin haluaa, muut eivät.

23.09.2025 22:51:18
#718457 [+-] Piilota Suosittele

>>718398
Veikkaisin että se että jotain vitun paskaa moraaliposeerausta ku ollu +1c ja tuntuu "oudon lämpimältä" jotta pääsee itkee jotain paskaa.

23.09.2025 23:55:23
#718462 [+1] Piilota Suosittele

>>718398
Mitä vittua?

Jos lapissa on 1 aste lämmintä niin se on Kertun mielestä kummallisen lämmintä. Jotaki saatanan lumimyrskyäkö se ootti näkevänsä eilen?

24.09.2025 19:08:02
#718484 [+-] Piilota Suosittele

>>718460
Mitä nää selität :D? Tossa on toi kuva missä on että lapissa oli +1c. Jos sää oot +1c t-paidassa niin sitte sä oot, mutta ei se +1c ole "oudon lämmintä". Ja vaikka asun etelässä niin täällä ei oo kyllä ollu ku oisko jonku 5-7pv mitä se kesti ku tuli pikku-kesä että oli t-paita kelit. Nytki on alle 10c.

28.09.2025 02:39:56
#719136 [+-] Piilota Suosittele

>>719104
No jos uusmaa lasketaan pohjoisnavaks ni joo. Tännän oli kyllä yli 10c, mutta tollon ku postasin 7 aikaa illalla (tai jos tää luolaston kello nyt o oikees) 24.9 ni oli muistaakseni +8c.

[ 10 viestiä | ]