Mitä jos Titanic ei koskaan uponnutkaan? Mitä jos Titanic ei koskaan uponnutkaan?
Marin ei viesti lain vaatimalla tavalla Marin ei viesti lain vaatimalla tavalla
Cyberpunk Venäjä Cyberpunk Venäjä
sipilää lyötiin taas sipilää lyötiin taas
ihana nainen ihana nainen
Ariel Ariel
Hyvä ääni Hyvä ääni
Turkin kansallislaulu Turkin kansallislaulu
jaha jewtube on sensuroinu oikeen urakalla jaha jewtube on sensuroinu oikeen urakalla
dino dino
Make it so Make it so
Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D
Kela gold Kela gold
Liivikaupassa Liivikaupassa
Avanto Avanto
niin totta niin totta
burgereita burgereita
STIG - Kuningaskobra OGUM STIG - Kuningaskobra OGUM
Ammattitaitoa Ammattitaitoa
demari demari
On hurjaa :3 On hurjaa :3
Trumpin kannattaja Trumpin kannattaja
just sinä ;) just sinä ;)
joo joo
 798 näyttökertaa, 11 viestiä, 6.79 MB, 1 tiedosto, 24.12.2020 14:00:35
[ + 1 | ]

Nojapyörätandemi

[50621] [nojakkitandemi.jpg] [6.79 MB] [4160x3120] [] []
nojakkitandemi.jpg

nojapyörä

 · 

yhdistetty

 · 

tandemi

25.12.2020 19:52:07
#423652 [+-] Piilota Suosittele

>>423608

Sen takia olen asentanut etupyörään 250w rullan, jolla avittaa liikkumista. Tarkoituksena on ensi kesänä saada suoraa auringosta virtaa. Peräkärryyn tulee pieni akku, jolla virroittaa minijääkaappia ja musaa sekä muita laitteita.

09.01.2021 14:03:15
#428164 [+-] Piilota Suosittele

>>423608

Ja mitä tulee reittivalintaan, niin vaimolla löytyy aina selitys miksi tuonne ei mennä. Sadekin oli välillä mun syy. Siksi kiinnitin toisen nojakin toiseen kiinni. Loppuu se valitus ja valinnanvaikeus. Mennään sinne minä menen.
Ymmärrän sen jos ei sinulla ole kokemusta reittivalinnan vaikeuksista.

T: Supreme Commander Apache

[ 11 viestiä | ]