Dustborn 100 000 000€ Eu rahaa propagandaan Dustborn 100 000 000€ Eu rahaa propagandaan
barrelroll barrelroll
Saabi Saabi
HYVÄÄ WTC PÄIVÄÄ :-D HYVÄÄ WTC PÄIVÄÄ :-D
Neekeröi Neekeröi
börhentelijät börhentelijät
Kamut? Kamut?
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Melinda lindmark Melinda lindmark
sellanen vinkki että sellanen vinkki että
vesiputous vesiputous
Setämies selaa luolastossa kikitytyjä Setämies selaa luolastossa kikitytyjä
Panomies Panomies
Ihana nainen Ihana nainen
Tiskikoneen käynnistin Tiskikoneen käynnistin
Herra Kikkelillä on ripuli Herra Kikkelillä on ripuli
chilling chilling
Milf Milf
taikatemppu taikatemppu
Upi ajoi näyteikkunaan Upi ajoi näyteikkunaan
Kusi lattialle Kusi lattialle
Vihreä pissa, Sannat ja Suomineito Vihreä pissa, Sannat ja Suomineito
Synnin tekijät ilmottautukaa Synnin tekijät ilmottautukaa
J€kku J€kku
 860 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 24.12.2020 10:47:07
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 24.12.2020.

Ilmastoaktivismi

[50620] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [714x478] [] []
tiedosto.jpg

24.12.2020 11:25:36
#423200 [+-] Piilota Suosittele

Kun vain saataisiin kennoja kehitettyjä niinkin paljon, että saisi metrisestä paneelista 3kw. Se ois pro. Tällä hetkellä maksimi on 400w. Se paranee vielä, kun käyttää MPPT-ohjuria. Hyvissä olosuhteissa saattaa tulla 8-15% lisää tuottoa paneelista.

24.12.2020 11:53:54
#423202 [+-] Piilota Suosittele

Tässä pitää tietää että kivihiilellä tuotettu sähkö on edelleen puhtaampaa kuin bensakäyttöisellä autolla ajelu.

24.12.2020 12:00:12
#423206 [+-] Piilota Suosittele

>>423201

Sitähän se on. Samaa rataa menevät sähköautot. Kun sähköauton akku on täynnä, se painaa xxx-määrän. Kun se on 10% täynnä, se painaa saman verran. Kuljettaa kokoajan kuollutta painoa mukanansa.

24.12.2020 13:55:30
#423238 [+-] Piilota Suosittele

>>423202
Onko tässä oikeesti kaikki otettu huomioon? Kuten tuo paino, akut yms? Eikös akut ole melkoista ongelmajätettä? Vai onko nekin kehittyny jo niin paljon.

25.12.2020 15:10:40
#423595 [+-] Piilota Suosittele

>>423533

Ovat kyllä. Jenkkilässä voi rakentaa 3.2V li-Ion kennoista oman auton akun tai aurinko-energia akuston nimellä powerwall. Suomeen tuota ei tuoda, takapajula kun on. On myynnissä aurinko-voimaloita, jotka avautuvat peräkärryssä kuin kukat ja alkavat keräämään energiaa.

[ 8 viestiä | ]