uskonto vs tiede uskonto vs tiede
nimi kooste nimi kooste
oo shieet oo shieet
R.I.P. R.I.P.
N-word jokes N-word jokes
Mehevä annos Mehevä annos
Perspilluja Perspilluja
Will this make me white? Will this make me white?
. . . . . .
ihana nainen ihana nainen
Kolmen kopla Kolmen kopla
tänäään oli meow :3 tänäään oli meow :3
Siitä ilotulitetta Siitä ilotulitetta
pitsaa on olemassa pitsaa on olemassa
Edelleen mielenkiintoista Edelleen mielenkiintoista
Nothing Else Matters (Piano cover) Nothing Else Matters (Piano cover)
Mainostaja nyymin vaatteissa Mainostaja nyymin vaatteissa
Lemmy, viskikola ja Jenni Lemmy, viskikola ja Jenni
hyvällä maulla 4 hyvällä maulla 4
Mielenkiintoista Mielenkiintoista
Firestarter ja Baileys Firestarter ja Baileys
Polisi apu Polisi apu
Että näin Että näin
Läski paska ja jeesus Läski paska ja jeesus
 828 näyttökertaa, 23 viestiä, 1.14 MB, 1 tiedosto, 24.12.2020 14:11:33
[ + 10 | ]

Paint-joulukalenteri 2020 - Yhteiskuva

[50622] [Joulukalenteri-2020---Yhteiskuva.png] [1.14 MB] [2681x1363] [] []
Joulukalenteri-2020---Yhteiskuva.png

paint-joulukalenteri

(9)  · 

yhteiskuva

(6)  · 

2020

(15)
26.12.2020 11:05:55
#423848 [+-] Piilota Suosittele

$v172129460820307524801loop; $v172129460820307524801loop->length = count($v172129460820307524801iterator); $v172129460820307524801loop->index = 1; $v172129460820307524801loop->index0 = 1; $v172129460820307524801loop->revindex = $v172129460820307524801loop->length; $v172129460820307524801loop->revindex0 = $v172129460820307524801loop->length - 1; ?>

26.12.2020 11:06:06
#423849 [+-] Piilota Suosittele

$v172129460820307524801loop; $v172129460820307524801loop->length = count($v172129460820307524801iterator); $v172129460820307524801loop->index = 1; $v172129460820307524801loop->index0 = 1; $v172129460820307524801loop->revindex = $v172129460820307524801loop->length; $v172129460820307524801loop->revindex0 = $v172129460820307524801loop->length - 1; ?>

27.12.2020 11:23:18 | 11:23:52
#424290 [+-] Piilota Suosittele

>>423996 en kahtonu kalenteria, sorri oon ollu aika inactiivinen täällä. sita paitti jostai syysta ajattelin että sie oot tuo nekrupukki ja toi katsoja on vaa joku randomi

27.12.2020 21:34:28
#424468 [+-] Piilota Suosittele

>>424301
Täh?! En ole käyttänyt sinua kohtaan N-sanaa koskaan, mutta kysytään nyt sitten, etkö muka ole tummaihoinen?

Se käsitys minulle on annettu.

27.12.2020 22:28:29
#424483 [+-] Piilota Suosittele

>>424468 oot sanonu mua nekruksi mikä ei ollu tietenkää totta. Ihmettelen toki psykoosisi määrää että mistä hatusta tuinmoista vetelet. =D

Siehän jopa kerroit nähneesi naurunappula aikaan kuvani jossa miulla oli huppupäässä, aika jännä ettet sitäkään nyt muosta

27.12.2020 22:42:21
#424485 [+-] Piilota Suosittele

>>424483
Mistäs moisia vetelet? Sanon nekruiksi ainoastaan kavereitani ketkä ovat neekereitä, ja neekereitä joita en tunne.

En tunne sinua, ja joku sen nyt väläytti mulle, että olet ihka aito N-Word.

[ 23 viestiä | ]