aputus sankari aputus sankari
hirviö latuojen välissä hirviö latuojen välissä
Say whaaaa Say whaaaa
White privilege tosiijaaan White privilege tosiijaaan
Huomenta :3 Huomenta :3
siistiä noituutta siistiä noituutta
Juhannussima Juhannussima
mustan kahvi mustan kahvi
Tämäm sopii tänne Tämäm sopii tänne
Queen Queen
Hyvä heitto Hyvä heitto
Hnnnrrgghh! Hnnnrrgghh!
Äidinnussija! Äidinnussija!
liitu laku liitu laku
Naiset huoria :D Naiset huoria :D
autokoulu autokoulu
minä haluan :3 minä haluan :3
world war niggers world war niggers
taituri :3 taituri :3
Antimateria Antimateria
Heavy Metal Heavy Metal
Meinas tulla syötävät nenästä heh heh Meinas tulla syötävät nenästä heh heh
Kastike Kastike
Rillumarei Rillumarei
 1 118 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.44 MB, 1 tiedosto, 04.01.2021 01:31:14
[ + 12 | ]
👑 Katsotuin 04.01.2021.

pakolainen

[50810] [pakolainen.png] [1.44 MB] [1280x1280] [] []
pakolainen.png

pakolainen

(47)  · 

isis

(50)
04.01.2021 02:21:05
#426543 [+3] Piilota Suosittele

>>426535
Juuri näin. Allahin valittu kansa infiltroituu muihin maihin ja siittää jälkeläisiä maksimaalisesti syrjäyttääkseen alkuperäisen väestön. Sinisilmäiset kukkahatut eivät tätä näe eivätkä ymmärrä.

Muistakaa opetella jo arabiaa ja lukea Koraania.

04.01.2021 19:42:05
#426714 [+-] Piilota Suosittele

>>426712 No oikeastaan ainoat maat jotka on niin kusessa että tuo olisi vaihtoehto on Ruotsi ja Ranska. Britit vittuuntu siihen että ovat vähemmistö omassa pääkaupungissaan ja lopputuloksena on Brexit.

05.01.2021 00:30:14
#426744 [+1] Piilota Suosittele

Eipä siinä. Siniset silmät katsovat ja ottavat vastaan. Samoin kuin ruotsissakin kävi, niin käy myös suomessa. On jo käynyt. Nyt alkaa nuprisot tajuamaan sen, etten virkavalta mahda yhtään mitään. Katson. Katson kuinka Suomi palaa tässä liekissä.

06.01.2021 09:30:03
#427198 [+1] Piilota Suosittele

Ei ne pakene ählämismiä vaan sen seurauksia. Täällä voi ählämöidä ilman seurauksia koska ympärillä on kuitenkin valkoinen enemmistö joka pitää yhteiskunnan toiminnassa. Sitten kun ählämeitä ja neekeriapinoita on tarpeeksi paljon niin yhteiskunta ei enää toimi.

[ 15 viestiä | ]