Tappajain tunnari soimaan Tappajain tunnari soimaan
Surufuu Surufuu
Sattuuhan sitä. Sattuuhan sitä.
sandra sandra
Rasisti ulisee Rasisti ulisee
tissejä tissejä
Opitaan aakkosia Sabatonin kanssa Opitaan aakkosia Sabatonin kanssa
Ninja Marin Ninja Marin
istuskelee perhosten kanssa istuskelee perhosten kanssa
Espanjassa tänään. Espanjassa tänään.
Soros vaatii Putinin eroamista Soros vaatii Putinin eroamista
Muutama kuvitus. Muutama kuvitus.
armeija ukot armeija ukot
Köytä ihminen tonne väliin. Köytä ihminen tonne väliin.
pommi apu pommi apu
Elon Musk kieltäytyy boikotoimasta Venäjää Elon Musk kieltäytyy boikotoimasta Venäjää
Chairman meow Chairman meow
Ostaisin. Ostaisin.
Fatima Diame Fatima Diame
perhosia vatsassa perhosia vatsassa
sitä kikkeliä niin kovasti pyysitte sitä kikkeliä niin kovasti pyysitte
Ylpeä uskovainen Ylpeä uskovainen
Katsastusinssi nauraa (Ukrainassa) Katsastusinssi nauraa (Ukrainassa)
Kepu Kepu
@-
 816 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 10.03.2021 16:05:07
[ + 1 | ]

Media

[52256] [medi.jpg] [0.14 MB] [648x1280] [] []
medi.jpg

10.03.2021 16:14:42
#446298 [+-] Piilota Suosittele

Mikäs tässä on nyt sitten pointti? Muslimit riehuu, äärivasemmisto riehuu sekä äärioikeisto riehuu ja nyt eräs näistä ryhmistä riehui.

10.03.2021 18:30:45
#446324 [+-] Piilota Suosittele

>>446304

Eli. Kun Poliisi kirjoitti ulostulossaan, että syypää oli se ja se niin YLE kirjoitti ulostulossaan että oli 2 miestä eikä mitään infoa mistään muusta.

Se on se oman agendan käyttö sellaista.

10.03.2021 18:43:10
#446327 [+-] Piilota Suosittele

>>446321
Jos joku osallistuu keskusteluun lapsellisesti, niin minä jatkan kyseisellä tyylillä erittäin mielelläni. En koskaan alennu henkilökohtaisuuksiin, ellei vastapuoli tee sitä ensin. Nautin myös erinomaisen paljon idioottien kiusaamisesta.

Puolueettomuuskysymykseesi vastaaminen edellyttää tarkempia tietoja tapahtuneesta, sekä tiedot mistä kuvakaappaukset on otettu. Onko sulla sellaisia. Pelkkien huumorisivustolla jaettujen kuvien perusteella on aika helvetin hankala sanoa yhtään mitää. Toki heitäkin löytyy, joille huumorisivuston mediat riittävät perusteeksi mielipiteille, mutta näillä ihmisillä on todennäköisesti muitakin ongelmia.

10.03.2021 20:16:03 | 20:32:40
#446370 [+-] Piilota Suosittele

>>446351
Lähteiden pyytäminen lapsellista, ok :DDD

Harmi ettei tuollaisia aivopieruja tullut mieleen silloin kun vielä opiskelin.

- Antero, sinulta puuttuu lähdeviitteet.
- Älä ole lapsellinen!

Ei helvetti :DDDDDD

10.03.2021 22:14:14
11.03.2021 00:27:46 | 00:29:17
#446485 [+-] Piilota Suosittele

>>446433
Jos rajakeissa voi jotain sitä rajakkiuttakin säälittävämpää olla, niin se kuinka he uskottelevat itselleen olevansa netin kunniallisia. Tuo öyhötysulina on yksi hyvä esimerkki. Ryhmäkeskusteluissa buustataan toinen toistaan ja kehitellään ajatuksia, joissa vastapuoli onkin se öyhöttäjä. Näin se menee kun kaivataan äitiä taputtamaan päätä ja sanomaan: "kyllä sinä oikeasti olet ihan hyvä". Kun se puuttuu, keksii rajakki toiseksi parhaan vaihtoehdon.

[ 20 viestiä | ]