Kurkkaa Kurkkaa
Tissit Tissit
sellasta sellasta
Ihana nainen Ihana nainen
No voi vitun kyynel No voi vitun kyynel
Erikoinen pariskunta Erikoinen pariskunta
Norski, Psyyke ja Rapunaama Juhannuksena Norski, Psyyke ja Rapunaama Juhannuksena
Ihana nainen! Ihana nainen!
Suklaata Suklaata
Tarjosi maitoa Tarjosi maitoa
Maailman suurin vihollinen Maailman suurin vihollinen
Ihana nainen Ihana nainen
Vinkki luolastolaisten viikonloppuun Vinkki luolastolaisten viikonloppuun
Ihana nainen Ihana nainen
Allergian syyt hapsi edition Allergian syyt hapsi edition
AI videoita AI videoita
Legenda Legenda
Varkaus Varkaus
Maistuisko? Maistuisko?
Nikke Knakkerton Nikke Knakkerton
Itku tulee kun makkarapaketin aukaisee Itku tulee kun makkarapaketin aukaisee
Kissa perkele Kissa perkele
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
 732 näyttökertaa, 3 viestiä, 17.1 MB, 1 tiedosto, 18.03.2021 10:53:12
[ + 1 - | ]

Miksi meillä ei ole pandemiaa

[52450] [b7wxj.mp4] [17.1 MB] [1280x590] [] []

aalto-yliopisto

professori

paul lillrank

korona

(299)

pandemia

18.03.2021 14:17:22
#448687 [+-] Piilota Suosittele

Eli pandemian olemassaolo tulkitaan kuolleisuusluvuilla? Mitä helvettiä? Pienet kuolleisuusluvut kertovat, että toimet pandemian pahenemisen suhteen ovat onnistuneet.

Jos kuolleisuusluvut alkavat nousta, tarkoittaa se, että on epäonnistuttu.

Korona- ja rokotekriittiset vänkäävät rajoituksia vastaan juuri samoilla perusteilla: "Ei meillä mitään pandemiaa ole! Maskit ovat turhia! Virus on keksitty juttu! Kuolleisuusluvut tämän todistavat!"

Ehdot pandemialle täyttyvät, kun virus aiheuttaa vakavan sairauden ja se alkaa levitä hallitsemattomasti. Se että suomessa eivät esimerkiksi tehohoitopaikat ole täyttyneeet kertoo siitä, että tähän mennessä pandemian pahenemisen estämiseksi suoritetut toimet ovat purreet, vaikka joukosta löytyykin vajakkeja ja muita turtiaisia.

[ 3 viestiä | ]