Vauhtimursu vääntää ripulipaskat Vauhtimursu vääntää ripulipaskat
Tarinassa on ruotsalainen viikingi Tarinassa on ruotsalainen viikingi
Kadetti kuumotus Kadetti kuumotus
Lonkeronpakottajavartia Lonkeronpakottajavartia
Olisihan elitismiä kuunnella ketään asiaa tutkinutta Olisihan elitismiä kuunnella ketään asiaa tutkinutta
Nahkatakki Nahkatakki
Hitsin hissi Hitsin hissi
Vapaa mummo sex chat Vapaa mummo sex chat
Jekku Jekku
Kiusuri Kiusuri
Pilalla Pilalla
Venn- diagrammi Venn- diagrammi
Kirjoituskone Kirjoituskone
Runkkaamisen alkeet Runkkaamisen alkeet
Anteeksi Anteeksi
Bileet Bileet
Homoako? Homoako?
Takapiha Takapiha
Luolaston tutkimusmatkailijat Luolaston tutkimusmatkailijat
LOL LOL
big anime tiddies big anime tiddies
Pronssi ryhmäkuva Pronssi ryhmäkuva
Kari Korhonen Kari Korhonen
Tony Hawk Tony Hawk
 795 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 2 tiedostoa, 31.03.2021 00:20:33
[ + 5 - | ]

Maailman ihanin valtio

[52758] [tiedosto-1.jpg] [0.08 MB] [843x931] [] []
tiedosto-1.jpg
[52757] [tiedosto-2.jpg] [0.1 MB] [843x1130] [] []
tiedosto-2.jpg

suomi

(394)  · 

persereikä

(59)
31.03.2021 00:48:52
#452279 [+2] Piilota Suosittele

Kyllähän meidän nyt pitää Italiaan rahaa antaa. Se elvyttää. Heitä.

Nykyisellä hallituksella on kyllä kova kiima jakaa rahaa ja väittää, että Suomi on rikas maa.
Jalkautuisivat oikeasti todellisuuteen ja kävisivät katsomassa, millaiset ruokakassijonot maassa on. Tai kävisivät kyselemässä vähän kotitalouden varallisuudesta vaikka Kaipolan tehtaan nurkilla. Mutta ei, kun "viisikolla" on vain ministeriauto alla ja hiukset hyvin, niin rahaa voidaan jakaa muualle.

31.03.2021 08:33:03
#452322 [+-] Piilota Suosittele

>>452272
Itseasiassa sähkö on Suomessa aika halpaa. Kuluttajahinnat veroineen ihan keskinkertaisia suhteessa muuhun Eurooppaan. Se, että onko muualla käytössä siirtomaksuja niinkuin täällä, niin siitä en tiedä...

01.04.2021 00:47:28
#452600 [+-] Piilota Suosittele

Jostain pitää se raha velkoihin repiä. Velkoihin jotka on tahalleen aiheutettu 4 vuoden tähtäimellä. Sähkönsiirtomaksu on tästä yksi parhaimpia esimerkkejä.

03.04.2021 22:07:40 | 22:08:30
#453386 [+-] Piilota Suosittele

>>453159
Mutta Espanjassa kalliimpaa sähköä ja nykyään jopa itse tuotettu sähkö on niin verotettua, eli on kannattavampaa ostaa sähköä muualta, kuin laittaa vaikkapa aurinkopaneeli parvekkeelle...

[ 7 viestiä | ]