Joulupikkuhousut Joulupikkuhousut
Mali löysi kepin Mali löysi kepin
kasvu kasvu
Miten meni niiku omasta mielestä.. Miten meni niiku omasta mielestä..
Sauli Sauli
mikä sää? mikä sää?
oof, Right in the sausage wallet oof, Right in the sausage wallet
jeccuilija :3 jeccuilija :3
Paavi Börhicus Bendele I :3 Paavi Börhicus Bendele I :3
@Pamputin @Pamputin
Gunman gone wild Gunman gone wild
Talking stick Talking stick
Miami boomers Miami boomers
pari giffiä pari giffiä
Luolastolaisen perjantai Luolastolaisen perjantai
;))) ;)))
Työmiähen saaliz Työmiähen saaliz
Oli parempi kuin koivut Oli parempi kuin koivut
ätmi luolastossa.. ätmi luolastossa..
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
Let me play you the song of my peoples :3 Let me play you the song of my peoples :3
Vuodet verottaa Vuodet verottaa
He mad He mad
Veneet Veneet
 781 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.05 MB, 1 tiedosto, 18.04.2021 20:57:50
[ + 0 | ]

joulu

[53142] [joulu.png] [1.05 MB] [828x2414] [] []
joulu.png

joulu

(260)  · 

rage

(214)  · 

meme

(455)
19.04.2021 10:02:38
#457158 [+-] Piilota Suosittele

Joulu ei merkitse minulle oikeastaan yhtään mitään. Turha uskonnollinen pakanapäivä. En sitä kiellä etteikö vapaapäivä olisi tarpeen. Mutta kun usein se ei niin ole. Työstä on suomessa pulaa. Ei vapaapäivistä mistä ei makseta.

[ 2 viestiä | ]