Breaking bad Breaking bad
Kuvakommentti Kuvakommentti
Vanhus-Ryppy osa II Vanhus-Ryppy osa II
Helsingin mielenosoitus Helsingin mielenosoitus
Joulukuuseksi Joulukuuseksi
oon tää apina oon tää apina
Köyhät kyykkyy Köyhät kyykkyy
Hieman erilainen Teräsmies Hieman erilainen Teräsmies
seinästä se sähkö tulee seinästä se sähkö tulee
Pimpiäinen Pimpiäinen
Ammatinvalinta ja kaksoispuhe Ammatinvalinta ja kaksoispuhe
Sour cream snack tortillat Sour cream snack tortillat
Recap väittelystä Recap väittelystä
sokeri loppu sokeri loppu
B♂hemian Gayps♂dy B♂hemian Gayps♂dy
Ei oo kissatkaan niinkuin ennen! Ei oo kissatkaan niinkuin ennen!
Varg-setä tietää Varg-setä tietää
Greatest Knight Rider sequence EVER! Greatest Knight Rider sequence EVER!
Syy lesbouteeni Syy lesbouteeni
Ihana nainen Ihana nainen
Lentokone Lentokone
Tämä tapahtui Tämä tapahtui
Vieläköhän sitä piriä? Vieläköhän sitä piriä?
Ihana nainen Ihana nainen
 876 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 28.04.2021 20:18:14
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 28.04.2021.

Tyhjä

[53414] [tyhja.jpg] [0.06 MB] [480x480] [] []
tyhja.jpg

28.04.2021 21:49:42
#459771 [+-] Piilota Suosittele

"Luotamme Suomeen, mutta meihin ei voi luottaa"
- Kokoomus


"Päätä puskaan ja toisten perässä hiihtelemään"
- Kokoomus

29.04.2021 16:57:28 | 16:58:38
#459908 [+-] Piilota Suosittele

>>459801 ne odottaa että ovat pääministerinä että saa huijattua rahaa itselleen ja junailtua sitä kavereilleen. oppositiossa niitä ei kiinnosta mikää. ei kokoomus ole ikinä ollut suomen hyvinvoinnin puolella. se on vain raha eikä ihmiset mistä kokoomus välittää. ne tykkää kaikenmaailman työkokeiluista ja ilmaiset työntekijöistä kokoomuslaiseten firmaan. vähennetään porukkaa ja pomoille bonukset sekä jaetaan isot osingot. hullu on se joka kokoomusta äänestää ja ei omista firmaa. duunari kokoomuslaiset ovat kyllä idiootteja aivan omalla tasollaan.

29.04.2021 17:00:31
#459909 [+-] Piilota Suosittele

18-25v äänestää kokoomusta periaatteella "totta kai mä äänestän kokoomusta en mää mikään köyhä oo". Vaikka on persaukisia. se on imago idiootilla.

[ 4 viestiä | ]