Tasapainoinen kevät :3 Tasapainoinen kevät :3
juna.webm juna.webm
hui saatana mee helvettiin siitä hui saatana mee helvettiin siitä
IIDA5 IIDA5
;)) ;))
Keikka kääpiölle Keikka kääpiölle
tubelako tubelako
Hitler hankkii kissan :3 Hitler hankkii kissan :3
False Positive - Last-Ditch (2/?) False Positive - Last-Ditch (2/?)
nousee nousee
Nimi on itse keksimä Nimi on itse keksimä
Wololoo Wololoo
Male fantasy Male fantasy
Nussittaan! Nussittaan!
WC-Sonic WC-Sonic
mitäs tästä käy mitäs tästä käy
jalkapallo tiivistettynä jalkapallo tiivistettynä
Kuolinsyyt faktojen, Googlen ja median mukaan. Kuolinsyyt faktojen, Googlen ja median mukaan.
Ja Trump vielä lisäksi Ja Trump vielä lisäksi
Cook The Man some F**king eggs B*tch! Cook The Man some F**king eggs B*tch!
Peruspäivä Peruspäivä
rokodiili rokodiili
Mummo Mummo
Kahvin toimintaperiaate Kahvin toimintaperiaate
 706 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 13.05.2021 19:53:02
[ + 6 | ]

Pena sen siinä keksi

[53861] [Pena.jpg] [0.04 MB] [666x724] [] []
Pena.jpg

pena

(11)  · 

turve

(6)  · 

keskusta

(51)
14.05.2021 03:32:36
#463722 [+-] Piilota Suosittele

Yliopistojen paha leikkaus oli sillon kymmenluvun alussa jo. Rahoitus tulee sitten muualta ja jotkut jästit ihmettelee, että miksi tutkijat suoltaa täyttä paskaa. Ei se markkinatalous ja parhaan kysynnän periaate oikein toimi jos totuutta ollaan tavoittelemassa. Uutistoimistoilla tämä nyt kävi jo aikaisemmin, mutta sama homma on valitettavasti yliopistoilla jo ollut kymmenisen vuotta.

14.05.2021 03:36:23
#463725 [+-] Piilota Suosittele

>>463722
Et kannata tieteen rahoitusta. Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia. Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

14.05.2021 03:50:08
#463734 [+-] Piilota Suosittele

>>463725
Et kannata tieteen rahoitusta.

Puhuinko epäselvästi? En niin sanonut.

Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia.

Se on sitten rehtoriaatin tehtävä. Ei sitä voi joikaisessa opistossa olla edustaja seisomassa kuin neuvostoliitossa konsanaan.

Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

Hyvä pointti! Mutta itse haluaisin sinne teknokratiaan, missä ministerit on valittu sen aihealueen sisältä, jota ne edustaa.

14.05.2021 15:35:06
#463877 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
itse haluaisin sinne teknokratiaan

Tästä olemme samaa mieltä. Yleisestikin, valitaan BB-Niko ympäristöministeriksi ennen kuin joku joka jostain jotain tietää.

14.05.2021 21:10:14
#463999 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
Teknokratia for the win. Jäis nuo kyrvänsyyläset omaneduntavottelijat kokonaan pois välistä. Siihen vielä suora demokratia niin alakais tapahtumaan jotakin järkevääkin ku jäis turha paska pois päätöksenteosta.

[ 5 viestiä | ]