Iida1 Iida1
Kattokaa ny Kattokaa ny
uimapuku uimapuku
niinpä näyttää olevan niinpä näyttää olevan
ei tykkää käärmeestä :3 ei tykkää käärmeestä :3
NANI?!? NANI?!?
False Positive - Fundamental (1/3) False Positive - Fundamental (1/3)
Tornadoisku Tornadoisku
Kissagifejä Kissagifejä
Vaderin viisaudet Vaderin viisaudet
Päättymätön börh :3 Päättymätön börh :3
Pallovammaiset servattu Pallovammaiset servattu
Kissagifejä Kissagifejä
Kerien altaaseen Kerien altaaseen
Yllädys Yllädys
mitä rotta sanoo? mitä rotta sanoo?
Balls deep Balls deep
Snob Cat Snob Cat
Viestintäongelmia Viestintäongelmia
Kissakuvia Kissakuvia
Paavin muna Paavin muna
Kutkuttava kaveri Kutkuttava kaveri
heipähei heipähei
harmim liejunta harmim liejunta
 726 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto, 01.06.2021 12:16:01
[ + 2 | ]

Tynkkynen

[54180] [Screenshot_20210601-121532_Twitter.jpg] [0.43 MB] [1080x1359] [] []
Screenshot_20210601-121532_Twitter.jpg

tynkkynen

(39)
01.06.2021 12:21:07
#468165 [+-] Piilota Suosittele

Tynkkis ei taida ymmärtää, että tässä tapauksessa summaan lisätään myös ruoan valmistus ja kuljetus. On pikkuisen eri asia ostaa tarjouksesta saarioisten maksalaatikko, johon ilmeisesti verrataan. Lähemmäksi päästään, jos vertailukohteeksi otetaan woltin tai foodoran sapuskatoimitukset.

Mutta milloinkas populisti tynkkis olisi faktoja pohtinut?

#tynkkisjutut #persutpaniikissa

01.06.2021 13:20:29
#468178 [+-] Piilota Suosittele

>>468166
Minä en väitä onko syyllinen tai syytön. Minä väitän tätä kohua populistiseksi pelleilyksi, johon opportunisti tynkkynen lähtee tarkoituksella mukaan.

Jos Marin todetaan oikeasti syylliseksi niin heippa vaan, ei tule ikävä. Jos ei todeta, niin arvaappa ymmärtävätkö ulisijat ja muut persuilijat hävetä? Voin kertoa, että eivät. Tuo pellesakki keksii vain uuden ulinan kohteen, eikä mitään muuta.

01.06.2021 16:17:33
#468259 [+1] Piilota Suosittele

>>468165
Antero ei taida ymmärtää, että jos haluaa jotain muuta kuin saarioisten maksalaatikkoa syödä niin 17k€/kk tulot siihen varmasti riittänee.

01.06.2021 19:28:15
#468346 [+-] Piilota Suosittele

>>468259
Aivan varmasti riittää. Riittää myös vähemmät. Nyt ei kuitenkaan ole kyse siitä mikä riittää, vaan siitä, että pm:llä on etuja joiden hoitaminen kuuluu niiden virkamiesten vastuulle, keiden homma se on.

Käsittämätöntä, että näin yksinkertaisen asian ymmärtäminen on joillekkin niin kovin vaikeaa.

01.06.2021 21:34:42 | 22:24:05
#468390 [+-] Piilota Suosittele

>>468350
Ei ne kuitit sieltä tule sen myötä, että somesta huudellaan. Mutta tulevat kyllä, ei tartte pelätä. Missä kohtaa vnk valehteli? Ensimmäisiä lukuja antaessaanko? Jos niin, niin oletko tietoinen mitä silloin pyydettiin?

[ 16 viestiä | ]