tänään näin muutama kebabinkääntäjää bussipysäkillä ja niillä oli vissiin auto hajonnu. tai olivat hätävilkut päällä ainaskin siellä bussipysäkillä ja ottivat nauresekelevasti selfieitä iphonejensa kanssa... en mennyt auttamaan näytin vaan keskisormea
[
3 viestiä
|
]
⭰
insesti gäng
Husu part 3
Neekerin kotimaa
Lakritsia
Ikiliikkuja
nigersaurus
Aasialaisia yököttää
Neekereiden rikoksista puhutaan oikeilla nimillä
Kassler
Jes päästiin eurooppaan :D
ghettoajelua
parhaita naapureita
puuvilla
niggeröintiä
Insinööri, lääkäri ja pankkiiri näkevät kokispullon