tänään näin muutama kebabinkääntäjää bussipysäkillä ja niillä oli vissiin auto hajonnu. tai olivat hätävilkut päällä ainaskin siellä bussipysäkillä ja ottivat nauresekelevasti selfieitä iphonejensa kanssa... en mennyt auttamaan näytin vaan keskisormea
[
3 viestiä
|
]
⭰
kelassa jonoa
Nyt on pakko sanoa että en keksinyt otsikkoa tälle
Järjestyksenvalvoja servaa neekerin
Lakritsaa
Suklaata
ku jonku sanoo neekeri :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua