Koiria Koiria
Lewd Lewd
Hitlerson 88 Hitlerson 88
Saatanan nulikat Saatanan nulikat
neekeri neekeri
Ihana nainen Ihana nainen
Kivaa illan viettoa. Kivaa illan viettoa.
Meme mashup Meme mashup
Käärme bugaa Käärme bugaa
Milo Talvella Milo Talvella
Ryssien AT hyppymiina Ryssien AT hyppymiina
Persereijän haistelu perjantai Persereijän haistelu perjantai
Naiset ovat enää vain ruoanlaittoon Naiset ovat enää vain ruoanlaittoon
Oon toi kissa Oon toi kissa
Paskalla Paskalla
Totuus Totuus
Manne Manne
Koskee 99,5% Luolastolaisista Koskee 99,5% Luolastolaisista
Eräänlainen taskuparkkeeraus Eräänlainen taskuparkkeeraus
Brand new animal Brand new animal
Intiassa tapahtuu Intiassa tapahtuu
Apinoita ootte kaikki Apinoita ootte kaikki
Hyvää jussia! Hyvää jussia!
Juhannus alko(i) Juhannus alko(i)
 786 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 15.06.2021 11:18:46
[ + 3 | ]

Ja nämä ihmiset sitten äänestävät

[54496] [tiedosto.png] [0.32 MB] [881x1013] [] []
tiedosto.png

maria nordin

(6)  · 

psykoosit

(20)
15.06.2021 11:43:00
#472228 [+-] Piilota Suosittele

Tämähän oli arvattavissa olevaa kehitystä kun päästetään mt-potilaat suljetuilta osastoilta avohoitoon ja saavat itse huolehtia lääkityksestään.
Ei siinä mitään että osa heistä jättää lääkityksensä väliin, puhuu ja tekee hulluja asioita, muttakun osa osaa vakuuttaa muut hullut / älyllisesti yksinkertaiset uskomaan omiin hullutuksiinsa kuten että 2 on vähemmän kuin 1, lääkärit on murhaajia, murha on elämää, 5G masto lepakoita tuulimyllyn rokote mikrosirusssa *äxjödlköf¤@* jne...

16.06.2021 14:25:34
#472436 [+-] Piilota Suosittele

väärin piirretty kai hylätään vain jos vallitsee epäselvyys siitä onko sillä tarkoitettu ykköstä vai seiskaa
sensijaan jos kaavakkeessa on jotain ylimääräistä niin se ilmeisti hylätään aina

16.06.2021 14:40:33 | 14:40:45
#472437 [+-] Piilota Suosittele

Kuka selväjärkinen muutenkaan piirtää ykkösen vain pystyviivalla? Seiskaan sitä ei voi sekottaa kun siihen kuuluu vaakaviiva, mutta sekin on vissiin sitten väärin? Vain ala-asteikäiset piirtää numerot niin kuin ne on noissa vaaliohjeissa.

16.06.2021 23:56:52
#472545 [+-] Piilota Suosittele

Vaikea kuvitella, että nuo kommentoijat olisivat tosissaan. Tosin enpä yllättyisi vaikka olisivatkin. Jos ovat, niin toimivat sitten jo aikamoisena parodiana itsestään.

[ 6 viestiä | ]