täs mä lentämäs täs mä lentämäs
Suklaatyty Suklaatyty
tungosta tungosta
Sihijuoman ainekset Sihijuoman ainekset
romanijutku :D romanijutku :D
Tissejä ja töherryksiä Tissejä ja töherryksiä
matikkaongelmia matikkaongelmia
vauhtia ja vaaraallisia tilanteita vauhtia ja vaaraallisia tilanteita
give me hug give me hug
posting 4 prööt posting 4 prööt
Totuus Totuus
Haittaako jos maataan tässä sun sängyllä? Haittaako jos maataan tässä sun sängyllä?
vahingossa lipsahti vahingossa lipsahti
Poistuva tuote Poistuva tuote
Tissit Tissit
Copycats Copycats
nyt loppu sähköntuhlaus nyt loppu sähköntuhlaus
Granit pohtii Granit pohtii
Valupertti töissä! Valupertti töissä!
kurkku hyväksi muistille kurkku hyväksi muistille
mä muutan nyt sun luo mä muutan nyt sun luo
Sebu Sebu
Ihana blondi Ihana blondi
internet on vakava internet on vakava
 784 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 15.06.2021 11:18:46
[ + 3 | ]

Ja nämä ihmiset sitten äänestävät

[54496] [tiedosto.png] [0.32 MB] [881x1013] [] []
tiedosto.png

maria nordin

(6)  · 

psykoosit

(20)
15.06.2021 11:43:00
#472228 [+-] Piilota Suosittele

Tämähän oli arvattavissa olevaa kehitystä kun päästetään mt-potilaat suljetuilta osastoilta avohoitoon ja saavat itse huolehtia lääkityksestään.
Ei siinä mitään että osa heistä jättää lääkityksensä väliin, puhuu ja tekee hulluja asioita, muttakun osa osaa vakuuttaa muut hullut / älyllisesti yksinkertaiset uskomaan omiin hullutuksiinsa kuten että 2 on vähemmän kuin 1, lääkärit on murhaajia, murha on elämää, 5G masto lepakoita tuulimyllyn rokote mikrosirusssa *äxjödlköf¤@* jne...

16.06.2021 14:25:34
#472436 [+-] Piilota Suosittele

väärin piirretty kai hylätään vain jos vallitsee epäselvyys siitä onko sillä tarkoitettu ykköstä vai seiskaa
sensijaan jos kaavakkeessa on jotain ylimääräistä niin se ilmeisti hylätään aina

16.06.2021 14:40:33 | 14:40:45
#472437 [+-] Piilota Suosittele

Kuka selväjärkinen muutenkaan piirtää ykkösen vain pystyviivalla? Seiskaan sitä ei voi sekottaa kun siihen kuuluu vaakaviiva, mutta sekin on vissiin sitten väärin? Vain ala-asteikäiset piirtää numerot niin kuin ne on noissa vaaliohjeissa.

16.06.2021 23:56:52
#472545 [+-] Piilota Suosittele

Vaikea kuvitella, että nuo kommentoijat olisivat tosissaan. Tosin enpä yllättyisi vaikka olisivatkin. Jos ovat, niin toimivat sitten jo aikamoisena parodiana itsestään.

[ 6 viestiä | ]