Liukastetta (kuinka ihmiset suostuu kaikkeen?) Liukastetta (kuinka ihmiset suostuu kaikkeen?)
Fingerpori Fingerpori
Koira ja kissakoira Koira ja kissakoira
Epsteinin hohto Epsteinin hohto
Lasagne Lasagne
Ernie ei löydä enää iloa Ernie ei löydä enää iloa
Uuestaan, uuestaan! Uuestaan, uuestaan!
suvakki suvakki
aamu seisokki aamu seisokki
Timon kikkeli Timon kikkeli
Perjantaibylle Perjantaibylle
Hallovveenni Hallovveenni
Isänpäivä Isänpäivä
Luolastolaiselle helppo nainen Luolastolaiselle helppo nainen
Dimmu Borgir vetää täysillä Dimmu Borgir vetää täysillä
Kuoli saatana kollaasi 3 Kuoli saatana kollaasi 3
Halloweeni-papan paukku Halloweeni-papan paukku
Joku ähly Joku ähly
Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa
Ariel Ariel
Börheä kosse :3 Börheä kosse :3
Arto ja Timo mietiskelee naisia Arto ja Timo mietiskelee naisia
varas varas
Hiblailua Hiblailua
 783 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 15.06.2021 11:18:46
[ + 3 | ]

Ja nämä ihmiset sitten äänestävät

[54496] [tiedosto.png] [0.32 MB] [881x1013] [] []
tiedosto.png

maria nordin

(6)  · 

psykoosit

(20)
15.06.2021 11:43:00
#472228 [+-] Piilota Suosittele

Tämähän oli arvattavissa olevaa kehitystä kun päästetään mt-potilaat suljetuilta osastoilta avohoitoon ja saavat itse huolehtia lääkityksestään.
Ei siinä mitään että osa heistä jättää lääkityksensä väliin, puhuu ja tekee hulluja asioita, muttakun osa osaa vakuuttaa muut hullut / älyllisesti yksinkertaiset uskomaan omiin hullutuksiinsa kuten että 2 on vähemmän kuin 1, lääkärit on murhaajia, murha on elämää, 5G masto lepakoita tuulimyllyn rokote mikrosirusssa *äxjödlköf¤@* jne...

16.06.2021 14:25:34
#472436 [+-] Piilota Suosittele

väärin piirretty kai hylätään vain jos vallitsee epäselvyys siitä onko sillä tarkoitettu ykköstä vai seiskaa
sensijaan jos kaavakkeessa on jotain ylimääräistä niin se ilmeisti hylätään aina

16.06.2021 14:40:33 | 14:40:45
#472437 [+-] Piilota Suosittele

Kuka selväjärkinen muutenkaan piirtää ykkösen vain pystyviivalla? Seiskaan sitä ei voi sekottaa kun siihen kuuluu vaakaviiva, mutta sekin on vissiin sitten väärin? Vain ala-asteikäiset piirtää numerot niin kuin ne on noissa vaaliohjeissa.

16.06.2021 23:56:52
#472545 [+-] Piilota Suosittele

Vaikea kuvitella, että nuo kommentoijat olisivat tosissaan. Tosin enpä yllättyisi vaikka olisivatkin. Jos ovat, niin toimivat sitten jo aikamoisena parodiana itsestään.

[ 6 viestiä | ]