Paha alemmuuskompleksi Paha alemmuuskompleksi
Rip Rip
Muumiaiheinen sarjakuva Muumiaiheinen sarjakuva
Alien Alien
>ritariripari >ritariripari
Ja painakaa mieleenne! Ja painakaa mieleenne!
Prosessityöskentelyn vaihtoehdot Prosessityöskentelyn vaihtoehdot
Teline Teline
Sp♂ngebob Herrrington♂ Sp♂ngebob Herrrington♂
Jeesus diggaa sua Jeesus diggaa sua
Huora Huora
Hyväksyn tämän laatikon :3 Hyväksyn tämän laatikon :3
Tapahtuipa kerran naurunappulassa Tapahtuipa kerran naurunappulassa
Onpas tumma Onpas tumma
Homma saatana Homma saatana
Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh
Putinentin vaalit 2018 Venäjällä Putinentin vaalit 2018 Venäjällä
Hymy huuleen Hymy huuleen
you can run but you can't hide you can run but you can't hide
Pyhä Madonna ja lapsi Pyhä Madonna ja lapsi
Ned Stark - On Trust Ned Stark - On Trust
Pöytä kahdelle Pöytä kahdelle
Uusin versio maaliskuussa Uusin versio maaliskuussa
Mutsin dildo juuttunut hihaan Mutsin dildo juuttunut hihaan
 784 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 15.06.2021 11:18:46
[ + 3 | ]

Ja nämä ihmiset sitten äänestävät

[54496] [tiedosto.png] [0.32 MB] [881x1013] [] []
tiedosto.png

maria nordin

(6)  · 

psykoosit

(20)
15.06.2021 11:43:00
#472228 [+-] Piilota Suosittele

Tämähän oli arvattavissa olevaa kehitystä kun päästetään mt-potilaat suljetuilta osastoilta avohoitoon ja saavat itse huolehtia lääkityksestään.
Ei siinä mitään että osa heistä jättää lääkityksensä väliin, puhuu ja tekee hulluja asioita, muttakun osa osaa vakuuttaa muut hullut / älyllisesti yksinkertaiset uskomaan omiin hullutuksiinsa kuten että 2 on vähemmän kuin 1, lääkärit on murhaajia, murha on elämää, 5G masto lepakoita tuulimyllyn rokote mikrosirusssa *äxjödlköf¤@* jne...

16.06.2021 14:25:34
#472436 [+-] Piilota Suosittele

väärin piirretty kai hylätään vain jos vallitsee epäselvyys siitä onko sillä tarkoitettu ykköstä vai seiskaa
sensijaan jos kaavakkeessa on jotain ylimääräistä niin se ilmeisti hylätään aina

16.06.2021 14:40:33 | 14:40:45
#472437 [+-] Piilota Suosittele

Kuka selväjärkinen muutenkaan piirtää ykkösen vain pystyviivalla? Seiskaan sitä ei voi sekottaa kun siihen kuuluu vaakaviiva, mutta sekin on vissiin sitten väärin? Vain ala-asteikäiset piirtää numerot niin kuin ne on noissa vaaliohjeissa.

16.06.2021 23:56:52
#472545 [+-] Piilota Suosittele

Vaikea kuvitella, että nuo kommentoijat olisivat tosissaan. Tosin enpä yllättyisi vaikka olisivatkin. Jos ovat, niin toimivat sitten jo aikamoisena parodiana itsestään.

[ 6 viestiä | ]