Triten Ja Lyijyn dilemma Triten Ja Lyijyn dilemma
Genetiikkaa Genetiikkaa
nuket viihteellä nuket viihteellä
abreu abreu
Koneen hengen liehittelyä Koneen hengen liehittelyä
kuu kuu
Harjoittelua Harjoittelua
sosialismi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sosialismi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
😂👌 😂👌
taffel taffel
Miltä sinun mäkihyppy kansiosi näyttää? Miltä sinun mäkihyppy kansiosi näyttää?
Kuunnelkaa tiedemiehiä! Ydinvoimasta! Kuunnelkaa tiedemiehiä! Ydinvoimasta!
Woke tiivistettynä. Woke tiivistettynä.
True nudist friends True nudist friends
tissit tissit
Vkk- valta kuuluu kremlille Vkk- valta kuuluu kremlille
niggerplantage niggerplantage
Sanna ja Jeesus. Sanna ja Jeesus.
Fingerpori- politiikka Fingerpori- politiikka
Two way bamboozle Two way bamboozle
pensasaidan leikkuu pensasaidan leikkuu
palavat materiaalit palavat materiaalit
mikäs on olo...? mikäs on olo...?
tombstone tombstone
 761 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 29.06.2021 11:41:17
[ + 7 | ]

Potkupalloturistit

[54836] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [500x680] [] []
tiedosto.jpg

jalkapallo

(60)  · 

pietari

(38)
29.06.2021 19:35:39 | 19:36:51
#476303 [+-] Piilota Suosittele

Mutta kun olen "Peter" enkä millään voi olla kahta viikkoa jumissa jossain.
Siis camoon hei, jos olis pitänyt olla jossain quarandeenissa 2 viikkoo Pjootarin matkan jälkeen, siis niinko ihan mä ja skumppapullot vaan eikä lähtee mihinkskään, siis niin q mä olisin kuallu. Monta kertaa.
Mut onnex hei q kaan ei edes sanonut mitään ja mää siis niin pääsin Himokselle qreisibailaan Immon, Kimmon, Simmon ja Nimmon kaa ja oli siis niiiin siistii vaix mulla oli qrkku siis niixku kipee. Se oli varmaan vaan siitä venäläisestä skumpasta kun oli jo rajalla mut saattoi se olla siitä qreisibailaamisestakii. Tai Igorin isosta, niiq jos tiiätte. Jalq ja palli. Ihqq.

Terveisii sinne neljän seinän sisälle. Vetäkää maskeihinne. Syksyllä on kuiteski kaikki kii, mää elin siis niin q nyt 2021 kesäl foreva! Forza Tonza, Konzta, Kille-Ville ja In-se-ES-Tiina!

-Peter-

[ 5 viestiä | ]