En käytä Windowsin typerääkin typerampää filemanageria. Käytän kaikessa Total Commanderia, joka vastaa Amigan Filemanagerointi-ohjelmia. Kaiken saa tehtyä nopeammin, paremmin, tehokkaammin. Nips, naps eikä tarvitse säätää Windowsin manageroinnin kanssa.
Jos ei ole filemanagereita käyttänyt niin, suosittelen lämpimästi. Jos taas ei tykkään niin ei voi mitään.
Mutta sitten itse asiaan. Itsellä löytyy haittaohjelmapoistajat sekä tietoturva-ohjelmat.
>>542021 Mutta sitten itse asiaan. Itsellä löytyy haittaohjelmapoistajat sekä tietoturva-ohjelmat.
Niin, mikäli kyse oli kansioiden nimestä niinse kuuluu.
Miten vitussa joku pornokansion nimeäminen mäkihyppy-kansioksi liittyy tietoturvaan ? Jos sulla kansiosta "mäkihyppy" alkaa tietoturva ulisee niin aika päin vittua on tietoturvas. Huomaa että olet tasolla amiga ja normaalit ihmiset on tasoa PC ja Windows
[
13 viestiä
|
]
⭰
Black beings
Sillävälin hollannissa
Pariisi
Tanskan menoa
jätkät tekemäs musaa
Nigga
Sillävälin afrikassa
Politiikka, kirves, maailma
Blackman
n-sana
Kulttuuria.
Soppamies
Tilastot?
Ihania naisia
Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua