soviteltu raiskaus soviteltu raiskaus
SDP SDP
börröistä huomenta börröistä huomenta
naiset naiset
Soviet Russia for the WIN! Soviet Russia for the WIN!
hyvä demali hyvä demali
demari demari
NWO NWO
toinen legenda toinen legenda
fembabyth fembabyth
eteläinen raksa eteläinen raksa
dying in the 90s dying in the 90s
Milf Milf
Ihana nainem Ihana nainem
neekeri sahasi sähköä neekeri sahasi sähköä
nyt kävi näin nyt kävi näin
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
canada canada
nuke nuke
murakkaa kahvia murakkaa kahvia
bee äm wee bee äm wee
salaovi salaovi
Sigourney Weaver Sigourney Weaver
Kissojen ja ihmisten perseilyä Kissojen ja ihmisten perseilyä
 1 012 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 22.01.2022 12:22:46
[ + 3 | ]

Miltä sinun mäkihyppy kansiosi näyttää?

[60906] [makihyppy.jpg] [0.01 MB] [230x232] [] []
makihyppy.jpg

mäkihyppy

(6)  · 

neekeri

(1401)  · 

porno

(215)
22.01.2022 12:40:15
#541716 [+1] Piilota Suosittele

Ei ole tuollaista.

En käytä Windowsin typerääkin typerampää filemanageria. Käytän kaikessa Total Commanderia, joka vastaa Amigan Filemanagerointi-ohjelmia. Kaiken saa tehtyä nopeammin, paremmin, tehokkaammin. Nips, naps eikä tarvitse säätää Windowsin manageroinnin kanssa.

Jos ei ole filemanagereita käyttänyt niin, suosittelen lämpimästi. Jos taas ei tykkään niin ei voi mitään.

Mutta sitten itse asiaan. Itsellä löytyy haittaohjelmapoistajat sekä tietoturva-ohjelmat.

16.03.2026 17:58:42
#743128 [+-] Piilota Suosittele

>>542021
Mutta sitten itse asiaan. Itsellä löytyy haittaohjelmapoistajat sekä tietoturva-ohjelmat.


Niin, mikäli kyse oli kansioiden nimestä niinse kuuluu.


Miten vitussa joku pornokansion nimeäminen mäkihyppy-kansioksi liittyy tietoturvaan ? Jos sulla kansiosta "mäkihyppy" alkaa tietoturva ulisee niin aika päin vittua on tietoturvas. Huomaa että olet tasolla amiga ja normaalit ihmiset on tasoa PC ja Windows

[ 13 viestiä | ]