Sym tyväpäivä Sym tyväpäivä
kameroiden laatu kameroiden laatu
Demarit on demareita koska ne ymmärtää rahan päälle Demarit on demareita koska ne ymmärtää rahan päälle
NUUH NUUH
Seksipupusilleni tiedoksi Seksipupusilleni tiedoksi
Jarlaa Jarlaa
Kela Kela
Krapulaan voi kuolla Krapulaan voi kuolla
hieno paita hieno paita
pylly pylly
sosialismi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sosialismi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
bussin ovet bussin ovet
Kiteellä Kiteellä
(Lähes) Kaiķki natsit on homoja! (Lähes) Kaiķki natsit on homoja!
kylmä kylmä
Estonistaja Estonistaja
De ja vu De ja vu
maskotti maskotti
Kivenpyörittäjän kylä - Jalmari Pesosen ja kuoleman keskustelu Kivenpyörittäjän kylä - Jalmari Pesosen ja kuoleman keskustelu
Tavja ❤ Tavja ❤
Pakkohoitoon Pakkohoitoon
Hot dogs Hot dogs
Meikä ryhtyy seuraavaks räppäriks: Mc Mulkkuisä Meikä ryhtyy seuraavaks räppäriks: Mc Mulkkuisä
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
 1 012 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 22.01.2022 12:22:46
[ + 3 | ]

Miltä sinun mäkihyppy kansiosi näyttää?

[60906] [makihyppy.jpg] [0.01 MB] [230x232] [] []
makihyppy.jpg

mäkihyppy

(6)  · 

neekeri

(1401)  · 

porno

(215)
22.01.2022 12:40:15
#541716 [+1] Piilota Suosittele

Ei ole tuollaista.

En käytä Windowsin typerääkin typerampää filemanageria. Käytän kaikessa Total Commanderia, joka vastaa Amigan Filemanagerointi-ohjelmia. Kaiken saa tehtyä nopeammin, paremmin, tehokkaammin. Nips, naps eikä tarvitse säätää Windowsin manageroinnin kanssa.

Jos ei ole filemanagereita käyttänyt niin, suosittelen lämpimästi. Jos taas ei tykkään niin ei voi mitään.

Mutta sitten itse asiaan. Itsellä löytyy haittaohjelmapoistajat sekä tietoturva-ohjelmat.

16.03.2026 17:58:42
#743128 [+-] Piilota Suosittele

>>542021
Mutta sitten itse asiaan. Itsellä löytyy haittaohjelmapoistajat sekä tietoturva-ohjelmat.


Niin, mikäli kyse oli kansioiden nimestä niinse kuuluu.


Miten vitussa joku pornokansion nimeäminen mäkihyppy-kansioksi liittyy tietoturvaan ? Jos sulla kansiosta "mäkihyppy" alkaa tietoturva ulisee niin aika päin vittua on tietoturvas. Huomaa että olet tasolla amiga ja normaalit ihmiset on tasoa PC ja Windows

[ 13 viestiä | ]