runkku runkku
öljy öljy
Google korjaa Google korjaa
Kun järkytyt, sekä kiihoitut samaan aikaan.... Kun järkytyt, sekä kiihoitut samaan aikaan....
näin se menee näin se menee
myrkylliset marjat myrkylliset marjat
vanha pleikkari vanha pleikkari
Amnesty Star Wars Amnesty Star Wars
tissipano tissipano
Huumeiden käyttöhuoneet Huumeiden käyttöhuoneet
Kulttuurin mies Kulttuurin mies
Totuutta hinnoista Totuutta hinnoista
Kouluruokailu Kouluruokailu
Sieltä löytyikin ryssä Sieltä löytyikin ryssä
Kissakevennys poliittisen ripulin väliin Kissakevennys poliittisen ripulin väliin
muistakaa kättä toisen taskuun muistakaa kättä toisen taskuun
Nekru joka vihaa nekruja Nekru joka vihaa nekruja
iina mikkolan perse iina mikkolan perse
trump trump
Riiviö Riiviö
Niin kerta! Niin kerta!
hyvä grilli hyvä grilli
Sanna söi kolme litraa jauhoja Sanna söi kolme litraa jauhoja
Northern finland 1900 Northern finland 1900
 844 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.26 MB, 2 tiedostoa, 29.06.2021 15:22:47
[ + 6 - | ]

Vasemmiston päämäärät.

[54842] [20210629_150202.jpg] [0.18 MB] [960x919] [] []
20210629_150202.jpg
[54841] [20210629_150250.jpg] [0.08 MB] [720x894] [] []
20210629_150250.jpg

vasemmisto

(216)
29.06.2021 15:31:20 | 15:32:47
#476207 [+-] Piilota Suosittele

Yllätys, että jumankekka suoltaa paskaa taas. Sosialismissa idea on se, että kaikilla on mahdollisuus saada koulutus minkä haluaa ja siitä oikeaa palkaa, mikä sille alalle kuuluu.

Persujen ja kokoomuksen ajamassa jenkkityylisessä kapitalismissa nämä oikeudet on vain niillä, kenellä on varaa maksaa siitä ja nekin rahat on joku esi-isä tehnyt 1600-1800 luvuilla.

Demarit ajaa sitä, että kaikilla olisi se mahdollisuus. Kommunistit olisi kaiken varastamassa laiskuudessaan.

29.06.2021 16:33:05
#476223 [+-] Piilota Suosittele

>>476215 Kapitalismin idea on kylläkin se, että yksityisillä ihmisillä on oikeus omistaa omaisuutta ja tuotantovälineitä. Kapitalismi mahdollistaa sen, että meillä on yksityisiä yrityksiä. Yleisesti oikeistolaisuus on halua puolustaa yksilönvapauksia, mikä johtaa siihen, että yksilöillä pitää olla myös vastuuta itsestään ja teoistaan.

30.06.2021 02:51:14
#476442 [+-] Piilota Suosittele

Mä en kyllä ymmärrä miksi vankilassa ei ole pakko tehdä töitä tai opiskella Suomessa. Palkkakin on puolet siitä mitä se olisi siviilissä, parempi kuin olla jatkuvasti huumeissa tai kännissä kuten puolet vangeista.

[ 8 viestiä | ]