Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3 Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3
pattayan ekstaasi, kababa bumbum :D pattayan ekstaasi, kababa bumbum :D
False Positive - Dig (1/2) False Positive - Dig (1/2)
Unimyssy Unimyssy
keksi otsikko keksi otsikko
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Kamajeesus Kamajeesus
Löytyi kiistattomia todisteita Löytyi kiistattomia todisteita
"Tuosta!" :3 "Tuosta!" :3
ripperiino ripperiino
Yksi johtaja, yksi valtio... Yksi johtaja, yksi valtio...
Introvertti psykoosissa Introvertti psykoosissa
Kuin käsi kintaaseen Kuin käsi kintaaseen
Kewl Kewl
Mikkinukke Mikkinukke
Rakastan sitä Rakastan sitä
Onkohan paskapuhetta Onkohan paskapuhetta
Darwin Award Darwin Award
Kiittämättömyys on maailman palkka :( Kiittämättömyys on maailman palkka :(
Onneksi oli pehmusteet naamassa Onneksi oli pehmusteet naamassa
wPaint wPaint
Luolamiehen telkkari/lämmitin Luolamiehen telkkari/lämmitin
Kenen luolastolaisen housut tällä börhöllä on ? Kenen luolastolaisen housut tällä börhöllä on ?
Löysin kahvia :3 Löysin kahvia :3
 765 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 16.07.2021 09:10:29
[ + 0 | ]

Li Andersson ja taas takki kääntyi.

[55213] [20210716_090555.jpg] [0.09 MB] [1246x370] [] []
20210716_090555.jpg

voitti soinin

 · 

paskaa

(159)
16.07.2021 11:39:27
#480495 [+-] Piilota Suosittele

Anderssonilla on 99% haastatteluista ja lausunnoista aina negatiivinen ja riitaa haastava näkökulma kaikkeen.
Andersson on itse suurimpia vastakkainasettelun edistäjiä ja aina pyrkii siihen. Hän myös puhuu toisten päälle haastatteluissa ja käyttäytyy muutenkin huonosti.

[ 3 viestiä | ]