Ihana nainen Ihana nainen
poliisi ja rosvo poliisi ja rosvo
Tissit Tissit
Hännät ovat vihollisiamme Hännät ovat vihollisiamme
putken porausta putken porausta
Tyllerön pyllerö Tyllerön pyllerö
Ihana nainen Ihana nainen
Neo heräsi lopulta Neo heräsi lopulta
Burgeri Burgeri
Yks kondensaattori lähti irti, toivoytavasti ei haittaa Yks kondensaattori lähti irti, toivoytavasti ei haittaa
voitolla yöhön voitolla yöhön
Turri vai therian? Turri vai therian?
ihana muslimi ihana muslimi
ei sovellu mihinkään ruokaan ei sovellu mihinkään ruokaan
uusi pituusennätys uusi pituusennätys
nikki kay handjob nikki kay handjob
Myrskyn pamaus Myrskyn pamaus
VAPAHTAJAMME TERRY A. DAVIS REST IN PEACE SANKARI VAPAHTAJAMME TERRY A. DAVIS REST IN PEACE SANKARI
Pelastakaa possut Pelastakaa possut
Ylilaudan nyymin analyysi Jone Nikulasta Ylilaudan nyymin analyysi Jone Nikulasta
pari kyssäriä pari kyssäriä
noita ohisalo noita ohisalo
tesla-raivo tesla-raivo
fiksu kass fiksu kass
 729 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.54 MB, 3 tiedostoa, 16.07.2021 09:34:22
[ + 3 - | ]

Sähköautorealismia.

[55216] [Screenshot_20210716-091144_Twitter.jpg] [0.61 MB] [1079x1353] [] []
Screenshot_20210716-091144_Twitter.jpg
[55215] [Screenshot_20210716-091330_Twitter.jpg] [0.48 MB] [1079x1251] [] []
Screenshot_20210716-091330_Twitter.jpg
[55214] [Screenshot_20210716-091631_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1079x1146] [] []
Screenshot_20210716-091631_Twitter.jpg

sähköautot

 · 

paskaa

(159)
16.07.2021 11:46:05
#480496 [+1] Piilota Suosittele

Käsi sisälle pitkälle Tuppuraiseen ja kaivetaan sieltä niitä miljardeja tännekin.

Voidaan sitten myös jakaa 7000 euron sähköautotukiaiset. Ostan heti sähköauton, kun tuollaiset tukiaiset ovat tarjolla ja löytyy sähköauto, jonka
- myyntihinta jää (noin) 20 tuhanteen tukiaisten jälkeen
- kiihtyvyys 0-100 on noin 9s tai vähemmän
- range/käyttöalue on 500 kilometriä, myös talvella (asiakasmatkat pääkaupunkiseudulle)
- varustetaso on edes suurin piirtein nykyisen auton tasoinen

Ja pihassa en tällä hetkellä voi ladata autoa. Mutta reilu 5 kilsan päässä on hallilla 3-vaihesähkö, niin voin siellä varpaitani heilutella industrial metallia kuunnellen latauksen ajan.

16.07.2021 14:44:23
#480579 [+-] Piilota Suosittele

Ja mistä se infra sähkön siirtoon? uusillakaan asuntoalueilla ei ole tarpeeksi sulakkeita ja paksua kaapelia lataamaan kaikkien autot öisin ja vanhemmilla alueilla ei saa ladattua varsinaisesti ollenkaan (max 16A ja jossain 10A jaettu monelle). Ja runkoverkot? kuka ne rakentaa uusiksi, caruna?
Vai onko tarkoitus, että kaikkihan viettää päivänsä sormi pystyssä uudenlaisissa hienoissa kahviloissa kahvittelemassa latausasemilla? eteläeuroopan kulttuuriinhan tämä sopii hyvin

Ja kuka maksaa vielä paskemmat köyhien etelä/itäeuroopan maiden uudelleensähköistyksen? tukirahasto?

[ 5 viestiä | ]