Mina laita huva yrjökebab ja sina suoda Mina laita huva yrjökebab ja sina suoda
ne omii meidän aatun ne omii meidän aatun
MiniLoona MiniLoona
Naamalle istuttu. Naamalle istuttu.
heimosenkeimo heimosenkeimo
Menu Menu
Persettä Persettä
Hapsi Batmänninä Hapsi Batmänninä
Ihana nainen Ihana nainen
Tauko Tauko
Spandexi vauhdissa Spandexi vauhdissa
Ilmeesi kun folio salaliittoteoreetikot olivat taas oikeassa? Ilmeesi kun folio salaliittoteoreetikot olivat taas oikeassa?
muori antaa kommenttia muori antaa kommenttia
Suklaata Suklaata
NÖÖT NÖÖT NÖÖT NÖÖT
kulkee kulkee kulkee kulkee
Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko
pari kaljaa ja pari kaljaa ja
Käpy tikka :D:D:D Käpy tikka :D:D:D
Ihana nainen Ihana nainen
Kakkua Kakkua
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Keinutaan Keinutaan
 728 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.54 MB, 3 tiedostoa, 16.07.2021 09:34:22
[ + 3 - | ]

Sähköautorealismia.

[55216] [Screenshot_20210716-091144_Twitter.jpg] [0.61 MB] [1079x1353] [] []
Screenshot_20210716-091144_Twitter.jpg
[55215] [Screenshot_20210716-091330_Twitter.jpg] [0.48 MB] [1079x1251] [] []
Screenshot_20210716-091330_Twitter.jpg
[55214] [Screenshot_20210716-091631_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1079x1146] [] []
Screenshot_20210716-091631_Twitter.jpg

sähköautot

 · 

paskaa

(159)
16.07.2021 11:46:05
#480496 [+1] Piilota Suosittele

Käsi sisälle pitkälle Tuppuraiseen ja kaivetaan sieltä niitä miljardeja tännekin.

Voidaan sitten myös jakaa 7000 euron sähköautotukiaiset. Ostan heti sähköauton, kun tuollaiset tukiaiset ovat tarjolla ja löytyy sähköauto, jonka
- myyntihinta jää (noin) 20 tuhanteen tukiaisten jälkeen
- kiihtyvyys 0-100 on noin 9s tai vähemmän
- range/käyttöalue on 500 kilometriä, myös talvella (asiakasmatkat pääkaupunkiseudulle)
- varustetaso on edes suurin piirtein nykyisen auton tasoinen

Ja pihassa en tällä hetkellä voi ladata autoa. Mutta reilu 5 kilsan päässä on hallilla 3-vaihesähkö, niin voin siellä varpaitani heilutella industrial metallia kuunnellen latauksen ajan.

16.07.2021 14:44:23
#480579 [+-] Piilota Suosittele

Ja mistä se infra sähkön siirtoon? uusillakaan asuntoalueilla ei ole tarpeeksi sulakkeita ja paksua kaapelia lataamaan kaikkien autot öisin ja vanhemmilla alueilla ei saa ladattua varsinaisesti ollenkaan (max 16A ja jossain 10A jaettu monelle). Ja runkoverkot? kuka ne rakentaa uusiksi, caruna?
Vai onko tarkoitus, että kaikkihan viettää päivänsä sormi pystyssä uudenlaisissa hienoissa kahviloissa kahvittelemassa latausasemilla? eteläeuroopan kulttuuriinhan tämä sopii hyvin

Ja kuka maksaa vielä paskemmat köyhien etelä/itäeuroopan maiden uudelleensähköistyksen? tukirahasto?

[ 5 viestiä | ]