tanssi tanssi
pot pot pot pot pot pot
puuJALKAvitsi GET IT???!!! puuJALKAvitsi GET IT???!!!
Gym Spaghetti Gym Spaghetti
Jumala Jumala
mitä ne ovat? :3 mitä ne ovat? :3
test test
got so far got so far
Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta? Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta?
Vain älykkäät yksilöt tajuavat Vain älykkäät yksilöt tajuavat
Shhhiiieeeet Shhhiiieeeet
Kun baarissa joku heittää selvää vinkkiä Kun baarissa joku heittää selvää vinkkiä
common intrest.jpg common intrest.jpg
Kaupunkipuolustuksen perusoppi Kaupunkipuolustuksen perusoppi
:3 :3
bono bono
Kaliaa pikana Kaliaa pikana
banaanikärpäsansa banaanikärpäsansa
Kaljantai Kaljantai
Ruudinkeksijä Ruudinkeksijä
>GOF >GOF
the goyim know the goyim know
jännän äärellä jännän äärellä
SELITTÄKÄÄ SELITTÄKÄÄ
 713 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 20.08.2021 09:51:35
[ + 7 | ]

Persut

[55932] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1080x912] [] []
tiedosto.jpg

persut

(247)  · 

pakolaiset

(34)
20.08.2021 09:54:08
#491755 [+1] Piilota Suosittele

Onko mitään säälittävämpää huomioida muiden maiden kansalaisia kun samalla jätetään oman maan koditon ilman tukea.
Samalla kahmitaan Tradekan kautta tulosta omaan taskuun kiertämällä lakia.

20.08.2021 13:58:18
#491804 [+1] Piilota Suosittele

Niin kun nykyisin ne sotaa ja hirmuhallintoa pakoon tulevat valittavat (ilmaisesta) majoituksesta, (ilmaisesta) ruoasta, vastikkeettoman rahan määrästä, paikallisesta lainsäädännöstä, eivätkä suostu sopeutumaan osaksi paikallista yhteiskuntaa, osa heistä syyllistyy rikoksiin monikertaisesti suhteessa kantaväestöön ja osa puolestaan haluaa luoda tänne sen hirmuhallinnon mitä lähtivät pakoon sillä erotuksella että nyt he haluavat olla vallankäyttäjiä.
Miksiköhän kaikki eivät heitä halua toivottaa avosylin vastaan?

20.08.2021 15:10:27
#491837 [+1] Piilota Suosittele

>>491755
>>491804
Nää. Ja pitää kuitenkin muistaa, että niitä on viimeset 20v valmistettu tappelee talebanin kanssa. Vaihtoehtoja on 2.

1) Heillä ei ole mielenkiintoa taistella "pahuutta" vastaan.
2) He ovat muslimeja ja tykkäävät islamista.

20.08.2021 17:52:07
#491927 [+1] Piilota Suosittele

Onko mitään säälittävämpää, kuin väittää, että taliban on paha ja sitten lähteä kadulle ottamaan selfietä talibanisotilaan kanssa ja viemään hänelle ruokaa & juotavaa.

On.

Säälittävämpää on asettaa toisen maan kansalaiset oman maan kansalaisten eteen siten, että lisätään köyhyyttä omassa maassa ja lisätään rikollisuutta ja turvattomuutta omassa maassa.

[ 4 viestiä | ]