Kaliningrad ennen ja nykyään Kaliningrad ennen ja nykyään
Ihana nainen Ihana nainen
puskuri puskuri
captcha captcha
Husky Husky
kundi ja nokkahuilu kundi ja nokkahuilu
Eli Dos on vielä olemassa Eli Dos on vielä olemassa
chilling chilling
Koistinen kikkailee Koistinen kikkailee
haistattelu haistattelu
Nusaseppa haisureikää Nusaseppa haisureikää
katapultti katapultti
Norja Norja
Leipomista Leipomista
Strigoi vapaana Strigoi vapaana
neekeriongelma neekeriongelma
tää on teille babylonin oravanpyöräläisille tää on teille babylonin oravanpyöräläisille
börhentelijät börhentelijät
Ihana nainen Ihana nainen
HYVÄÄ WTC PÄIVÄÄ :-D HYVÄÄ WTC PÄIVÄÄ :-D
Rouva presidentti Rouva presidentti
Jutkuja aina kaasutetaan Jutkuja aina kaasutetaan
uudet SIBS maut uudet SIBS maut
miksiköhän starwar acolyte ei toiminu ()woke varoitus miksiköhän starwar acolyte ei toiminu ()woke varoitus
 713 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 20.08.2021 09:51:35
[ + 7 | ]

Persut

[55932] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1080x912] [] []
tiedosto.jpg

persut

(247)  · 

pakolaiset

(34)
20.08.2021 09:54:08
#491755 [+1] Piilota Suosittele

Onko mitään säälittävämpää huomioida muiden maiden kansalaisia kun samalla jätetään oman maan koditon ilman tukea.
Samalla kahmitaan Tradekan kautta tulosta omaan taskuun kiertämällä lakia.

20.08.2021 13:58:18
#491804 [+1] Piilota Suosittele

Niin kun nykyisin ne sotaa ja hirmuhallintoa pakoon tulevat valittavat (ilmaisesta) majoituksesta, (ilmaisesta) ruoasta, vastikkeettoman rahan määrästä, paikallisesta lainsäädännöstä, eivätkä suostu sopeutumaan osaksi paikallista yhteiskuntaa, osa heistä syyllistyy rikoksiin monikertaisesti suhteessa kantaväestöön ja osa puolestaan haluaa luoda tänne sen hirmuhallinnon mitä lähtivät pakoon sillä erotuksella että nyt he haluavat olla vallankäyttäjiä.
Miksiköhän kaikki eivät heitä halua toivottaa avosylin vastaan?

20.08.2021 15:10:27
#491837 [+1] Piilota Suosittele

>>491755
>>491804
Nää. Ja pitää kuitenkin muistaa, että niitä on viimeset 20v valmistettu tappelee talebanin kanssa. Vaihtoehtoja on 2.

1) Heillä ei ole mielenkiintoa taistella "pahuutta" vastaan.
2) He ovat muslimeja ja tykkäävät islamista.

20.08.2021 17:52:07
#491927 [+1] Piilota Suosittele

Onko mitään säälittävämpää, kuin väittää, että taliban on paha ja sitten lähteä kadulle ottamaan selfietä talibanisotilaan kanssa ja viemään hänelle ruokaa & juotavaa.

On.

Säälittävämpää on asettaa toisen maan kansalaiset oman maan kansalaisten eteen siten, että lisätään köyhyyttä omassa maassa ja lisätään rikollisuutta ja turvattomuutta omassa maassa.

[ 4 viestiä | ]