Jos trumppi olisi jyrsijä Jos trumppi olisi jyrsijä
Hyvää ystävänpäivää Hyvää ystävänpäivää
Tilannekuvaa Hapsen kotoa Tilannekuvaa Hapsen kotoa
False Positive Yolk 2/2 False Positive Yolk 2/2
rodeoo rodeoo
Rantautunut merileijona Rantautunut merileijona
Viisaan näköinen elukka Viisaan näköinen elukka
Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan
Tule sisää va soomi poika Tule sisää va soomi poika
Kattokaa ny jumalauta mitä toi teki mun koneelle Kattokaa ny jumalauta mitä toi teki mun koneelle
Vittu saatana Vittu saatana
Isän elämää Isän elämää
pulkka liuke mäki pulkka liuke mäki
Dunno Dunno
Kävin kusel ja siin samal kävi myös pieni vahinko Kävin kusel ja siin samal kävi myös pieni vahinko
Das ist fein Das ist fein
0ZM0 ja Protec pitävät seuraa 3Devillille ja Pampulle 0ZM0 ja Protec pitävät seuraa 3Devillille ja Pampulle
certain vengeance certain vengeance
Et pääse minusta näin vähällä Et pääse minusta näin vähällä
Teline Teline
rankaisumetodien vastaanottaminen on väistämätöntä rankaisumetodien vastaanottaminen on väistämätöntä
Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD
Kuvaotokset #34 (w/ extra bewbs) Kuvaotokset #34 (w/ extra bewbs)
Ei vituta t. koiro Ei vituta t. koiro
 857 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 21.08.2021 20:57:14
[ + 7 - | ]

morian pitkä pimeys

[55977] [bww8h.jpg] [0.09 MB] [851x452] [] []
bww8h.jpg

lotr gimli intti

 · 

armeija

(128)  · 

valonvahvistin

07.04.2022 12:41:13
#561636 [+-] Piilota Suosittele

>>495159
>>492435
Saattaa muuten kuva valehdella, jos nuo 2 kaveria on 210cm pitkiä. Itse olen 182cm ja tunsin itseni hyvin pieneksi sellasten jättiläisten kanssa mitä meillä oli pisimmät intissä. Siinä suhteessa tuo vois olla hyvinkin vähän alta 170cm jäbä. Jos totuuden haluaa, voi googlettaa RK95TP:n pituuden ja laskea tuon pituus sen avulla.

02.08.2024 10:56:12
#638865 [+-] Piilota Suosittele

Rynkky on 93cm eli toi kääbus on oikeasti jotain 140cm. Oikeanpuoleinen kaveri kypärän kanssa n. 186cm eli jonkin verran alle ilman.

[ 4 viestiä | ]