Ei kestä kiittää Ei kestä kiittää
Tätähän tämä on... Tätähän tämä on...
nannaa nannaa
Venäläinen valupertti Venäläinen valupertti
Sara la fountain Sara la fountain
Keksijä Keksijä
racist crack party racist crack party
olen tartsan :3 olen tartsan :3
Hapsi: den face reveal Hapsi: den face reveal
Pappa keskeyttää Pappa keskeyttää
Adeptus Mechanicus Adeptus Mechanicus
Oikotie Oikotie
Mun lempi kiisu Mun lempi kiisu
Henkilöt Henkilöt
Kate Bush Kate Bush
Ice-o-lated Coral! Ice-o-lated Coral!
Naisia! Naisia!
Hmm... Hmm...
nyt on ruoka-aika nyt on ruoka-aika
Muista suojaetäisyys Muista suojaetäisyys
Huutista Huutista
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
Juu juu, demokratiaahan sitä tahdotaan Juu juu, demokratiaahan sitä tahdotaan
kisseparty kisseparty
 623 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.32 MB, 1 tiedosto, 23.11.2024 23:20:58
[ + 2 | ]

Kuse turvallisesti

[75068] [tiedosto.mp4] [2.32 MB] [460x816] [48.41s] [] []

kusi

(119)

pissa

(28)

metsä

(59)

armeija

(128)

sota

(192)
23.11.2024 23:50:05
#661642 [+-] Piilota Suosittele

Mhm. Sitte ajatelkaa kauanko paskariuku näkyy dronen lämpökameras? Ja hehkuu hyvin iloisesti ja pitkään mikäli sitä ei ole suojattu mitenkään.

24.11.2024 02:44:57
#661683 [+3] Piilota Suosittele

>>661642 Puutavasten taidettiin opettaa kusemaan, että siitä ei kuulemma jäisi
jälkiä lumeen. Toisaalta siihen ei otettu kantaa, että mites ne taistelijan
omat jalanjälet jotka kyllä näkyvät kauemmin, kuin keltainen reikä.

Nuo opit vähän kieltämättä jälessä eikä lämpövehkeiden yleistymistä varmaan
osattu ottaa huomioon ihan sellaisella vakavuudella, kuin se on oikeasti
tänäpäivänä.

Kieltämättä vähän orpo olo olla jossakin pimeässä kuusikossa pötkällään
sammalikossa ja silti paistaa kuin paska hangelta kilsan päässä pörräävälle
dronelle.

Ei ihme, että noiden käyttö metsästyksessä on hyvin tarkkaan säännelty.

25.11.2024 03:53:38
#661897 [+1] Piilota Suosittele

>>661683
Vois lähtökohtasesti olettaa, että jos lämpökamera/drone on huomannu sut niin siinä vaiheessa on ihan sama mitä tekee tai on tekemättä. Mutta näin teoriassa niin jos tosiaan potkis vähän sammalta pois ja sitten istahtais siihen kusipaskalle ja peittelis heti perään niin jäis ehkä vähemmän (siis tovia myöhemmin) dronelta tai yökiikarilta sitten heikompi jälki. Kait. Vittu minä tiiä. Tietenki vois olla nättiä kuvaa jos olis vatta kuralla ja antais ripulin lentää pitkin koivuja niin siinä saattais jo kyttääjä nauraa niin makeasti että unohtais ampua.

26.11.2024 21:54:14
#662246 [+-] Piilota Suosittele

Näin sellasen filmin missä katottiin lämpökameran läpi ku joku käänsi kännykän ja se alko skannaan naamaa skannerilla, et aukeais. Näky muuten kauas.

[ 5 viestiä | ]