nainen parkissa nainen parkissa
wow elokuva 2010 wow elokuva 2010
Pari Pari
Amy Brooke Amy Brooke
100% hetero 100% hetero
Carlos Santana - Smooth ft. Rob Thomas Carlos Santana - Smooth ft. Rob Thomas
Toivottua näkyvyyttä Toivottua näkyvyyttä
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
Jeesustaja Jeesustaja
Ryssät alkaa tuoda rautaa rajalle Ryssät alkaa tuoda rautaa rajalle
gura gura
Pinppi Pinppi
Return to monke Return to monke
yön raineri ^^ yön raineri ^^
Romso Romso
en olekaan hulluin en olekaan hulluin
Saramo Saramo
Omistaja löytyi Omistaja löytyi
S4 S4
hyvää pääsiäistä hyvää pääsiäistä
ankha ankha
Hyväntuulinen ja tyydyttävä Hyväntuulinen ja tyydyttävä
stringit stringit
Mikko Rottan tiistai Mikko Rottan tiistai
 813 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.57 MB, 1 tiedosto, 23.09.2021 17:02:24
[ + 2 | ]

Hallituksen priorisointia taas..

[56914] [Screenshot_20210923-165854_Twitter.jpg] [0.57 MB] [972x1739] [] []
Screenshot_20210923-165854_Twitter.jpg

23.09.2021 22:31:07
#503178 [+2] Piilota Suosittele

Aina pitää parjata. Jos se olisi vain yhden sivun mittainen niin huudeltaisiin, että "miksei kotouttamista ole suunniteltu tarpeeksi".

24.09.2021 08:54:12
#503311 [+-] Piilota Suosittele

>>503099
Ei tänne edes pitäisi ottaa sellaista porukkaa jolle ihan erikseen pitää järjestää kursseja miten olla ihmisiksi. Eikä sellaiset kurssit enään siinä vaiheessa mitään vaikutakkaan. Ihme mantroja sinäkin toistelet vaikka toisinaan saatat vaikuttaa jopa jollain tasolla älykkäältäkin. No uskonnoillahan ei sinänsä järjen kanssa tekemistä ole.

24.09.2021 09:44:37
#503319 [+-] Piilota Suosittele

>>503311
Sinä ehkä näet vaihtoehtona sen, että ihmisiä myös sellaisista maista joiden kulttuuri, tavat ja ihmiset ovat tyystin erilaisia ei koskaan ketään autettaisi. Minä en sellaista vaihtoehtoa näe, hallitus ei sellaista vaihtoehtoa näe ja ainakanaan tällä hetkellä suurin osa kansasta ei sellaista vaihtoehtoa näe. Toki oppositio ja osa kansasta voi ulista niin paljon kuin haluaa, mutta tällä hetkellä demokratiassa on päätetty näin.

Kyse ei ole uskonnosta, vaan kyvystä empatiaan ja kyvystä nähdä toisen ihmisen tila. On ihan selvä, otta osa tulijoista aiheuttaa ongelmia ja siihen liittyykin homman punainen lanka: otetaan vain sen verran kuin kyetään integroimaan, eikä yhtään enempää. Eli siinä suhteessa toimintaa voidaan kehittää. Mikään mallihan ei ole koskaan täydellinen ja valmis ja aina on mahdollista kehittää ja parantaa.

[ 22 viestiä | ]