Semmone homma ..;)) Semmone homma ..;))
Karina hart Karina hart
Just a tip for the wedding night, my dear Just a tip for the wedding night, my dear
Vasemmisto Vasemmisto
Eväät mukaan Eväät mukaan
Ryona Ryona
Kyllä pappa tietää Kyllä pappa tietää
Anime Anime
Huutista Huutista
Tilitapit Tilitapit
Anna armaallesi rakkausmakkaraa Anna armaallesi rakkausmakkaraa
Tissit ja cyberpunk phone Tissit ja cyberpunk phone
Kokkausta Kokkausta
Kiltti kisu Kiltti kisu
junsin hatujasset junsin hatujasset
Jimbon järkytys Jimbon järkytys
Nugs Nugs
kohtauksia kohtauksia
Mankeli - Uhkailija Mankeli - Uhkailija
Mustalainen Mustalainen
taistelu :3 :> taistelu :3 :>
Galko Galko
MK-Ultra MK-Ultra
En ymmärrä En ymmärrä
 783 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 24.09.2021 15:39:59
[ + 1 | ]

Persut rokotevastaisia?

[56941] [Screenshot_20210924-123308_Samsung_Internet.jpg] [0.28 MB] [1079x900] [] []
Screenshot_20210924-123308_Samsung_Internet.jpg

24.09.2021 16:38:29 | 16:39:10
#503466 [+-] Piilota Suosittele

Persut eduskunnassa:
"Myönnättekö, että rokotteet eivät toimi?"
Hallitus:
"Vitun foliohatut."
Persut:
"Ei me olla foliohattuja, mutta myönnättekö, että rokotteet eivät toimi"

24.09.2021 23:06:54
#503620 [+-] Piilota Suosittele

Lintilän kommentit olivat kyllä outoja.

Ainoa paikkansa pitävä asia on, että kuten Vihreissä, PS:n kannattajissa on hieman keskimääräistä enemmän henkilöitä, jotka eivät ole ottaneet tai aio ottaa rokotetta. Koronapassivastaisuutta on myös ja tätä on sitten myös rokotetuissa PS:n kannattajissa.

Itse olen sitä mieltä, että rokotteet on syytä ottaa, kolmas rokote on tulossa varmasti, koska pandemia ei maailmasta poistu tarpeeksi nopeasti ja itse aion sen kyllä ottaa. Rokotepassin idea oli kannatettava vielä kesällä, mutta Suomessa kun ollaan käsittämättömän hitaita oltu asioissa, sen merkitys ja hyöty on pudonnut huomattavasti rokotekattavuuden noustua ja nyt tosiaan se on erityisesti työntökeino lisäämään rokotekattavuutta.

24.09.2021 23:07:05
#503621 [+-] Piilota Suosittele

>>503466 se on jännä miten tähän rokote juttuun ei voida kritisoida asiaa ilman leimaa. Itse kaksi ottaneena en välitä. mut ei se ny saata kuitenkaa mihinkää häviä koko corona. Jotain jäitä hattuun sinne vastapuolelle myös

25.09.2021 02:04:01
#503702 [+-] Piilota Suosittele

>>503620
Hidasta on kyllä ollut, mutta lain säätäminen vie aikansa.
Maailmalla kehutaan Suomen toimia tämän kanssa, mutta täällä nähdään vain ne huonot puolet.

27.09.2021 03:29:10
#504198 [+-] Piilota Suosittele

Mitään rokotepakkoa ei ole tulossa edes passin mukana. Tapahtumienjärjestäjät ym. saavat hekin päättää ihan itse, että vaativatko vaiko eivät.

[ 11 viestiä | ]