Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa
Pätmänni ja Ropini Pätmänni ja Ropini
Malloyn sisarukset Malloyn sisarukset
"And what can you do, my effeminate fellow?" "And what can you do, my effeminate fellow?"
lohi on hyvää lohi on hyvää
Aina ei mee nallekarkit tasan Aina ei mee nallekarkit tasan
Saksalainen talentti Saksalainen talentti
Isänpäivä Isänpäivä
Työntö ja tuijotus Työntö ja tuijotus
rikkoi sen häkin rikkoi sen häkin
Koira ja kissakoira Koira ja kissakoira
Oppivainen lapsi Oppivainen lapsi
Ricardo Ricardo
Nyt lentää Nyt lentää
No nyt on kätevä No nyt on kätevä
Semmosta #2 Semmosta #2
runkku raketti runkku raketti
reijän tekoa reijän tekoa
Sinä pahapylly sinä Sinä pahapylly sinä
Huilu pois ja fagotti esiin Huilu pois ja fagotti esiin
Ei mahu Ei mahu
Ara - Asuminen Ara - Asuminen
Pätmänni ja Pelkonukke Pätmänni ja Pelkonukke
Ei ollu PV... Ei ollu PV...
 647 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.71 MB, 2 tiedostoa, 10.11.2021 18:34:50
[ + 1 | ]

Yle propagandaa taas 9.

[58345] [20211110_173246.jpg.png] [0.05 MB] [600x300] [] []
20211110_173246.jpg.png
[58344] [Screenshot_20211110-173241_Twitter.jpg] [0.66 MB] [1080x1340] [] []
Screenshot_20211110-173241_Twitter.jpg

veronmaksaja

(8)  · 

ohoh

10.11.2021 18:37:47
#514980 [+1] Piilota Suosittele

Ette sitten varmaan nauti poliisista, palokunnasta, koulutuksesta ettekä terveydenhuollosta, kun ei verot kelpaa.

10.11.2021 20:20:11
#515017 [+5] Piilota Suosittele

Ihme juttu, kuinka aina Yle löytää juuri nämä kaverit haastatteluihinsa.

Ylessä ei oman kuplan ulkopuolelle uskalleta lähteä - tai jos lähdetään, niin mustamaalausmielellä.

11.11.2021 03:07:56
#515142 [+-] Piilota Suosittele

>>514980

En oikeastaan ole niin tyhmä, että olisin tarvfinnut heidän palveluksiaan. Ilmeisesti vasemmisto-demariporukka polttaa ja tuhoaa toisten omaisuutta, että on pakko turvautua semmoiseen palveluun, jota ei edes tarvitse.

Ei itsensä, mutta vasemmisto-demaripuolen tekojen tähden. Ettei muille käy huonosti.

[ 6 viestiä | ]