sinne meni sinne meni
Riggsin Seikkailut Riggsin Seikkailut
Dena luola Dena luola
Viisas vastaus johtaa oikeaan tilanteeseen. Viisas vastaus johtaa oikeaan tilanteeseen.
80-lukulaista tsemppiä 80-lukulaista tsemppiä
Brrr Brrr
K U N K K U K U N K K U
Hupiukon trollaus Hupiukon trollaus
Suden Kohtalo Suden Kohtalo
Matti the antiturri Matti the antiturri
Lajitoverit Lajitoverit
Huumon kertoi hyvän vitsin :3 Huumon kertoi hyvän vitsin :3
Näyttää kiintoisalta :3 Näyttää kiintoisalta :3
Persekuvia pilluämmä Persekuvia pilluämmä
Kiitti mummi! Kiitti mummi!
Neuvolassa. Neuvolassa.
Magaronimess Magaronimess
Jeesus ja Buddha saunassa Jeesus ja Buddha saunassa
Emo SPurdo Emo SPurdo
Suojelus Pärssinen Suojelus Pärssinen
Robo-cat Robo-cat
Lihoisin Lihoisin
Trumpin kirjasto paloi! Trumpin kirjasto paloi!
Aktiivimallin uhri. Aktiivimallin uhri.
 584 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.8 MB, 1 tiedosto, 15.07.2025 22:06:36
[ + 0 | ]

Spandexi vauhdissa

[81830] [azx4Dzm_460sv.mp4] [1.8 MB] [460x466] [12.30s] [] []

pyörä

(84)

sähköpyörä

(10)

vahinko

(19)
16.07.2025 18:36:35
#706930 [+1] Piilota Suosittele

Ei sitten käyny mielessä hidastaa yhtään aiemmin, että vaikka vahingossa taittus
mutkaan ilman riskiä lentää kaiteen yli motarille ?

16.07.2025 23:39:58
#707005 [+-] Piilota Suosittele

>>706930
En ole ikinä riskiajanut kuten veljeni, ja nyt aion ajaa vielä vittumaisemman hiljaa kun luin ilta-seiskasta etteivät hyväksy pientäkään ylinopeutta jota kaikki ajavat. Ei saa sakkoa, mutta ajan lähinnä 40-50-60-80 km/h teillä, niin nyt ajan mittarin mukaan eli 80-tiellä 73km/h >=)

17.07.2025 14:10:51
#707048 [+-] Piilota Suosittele

>>707005 Siinäkohtaa, kun kiisselin hinta karkas ekan kerran joskus -22 taitteessa, niin
oppi venyttämään penniä ja vakkariin max 90kmh satasen alueella.

Samaa oppia sovelletaan tuon navaran kanssa. Säästää muutaman euron viikossa, kun ei
sinne töihin yleensä nyt ihan niin kiire ole.

18.07.2025 00:00:03
#707111 [+-] Piilota Suosittele

>>707048
Mä en yleensä ole kuski töihin mentäessä, ihan alkoholin, mutta yleensä koska saan kyydin takia.

Ajan melko liki hakemaan kaljaa (+ruokaa +löpöä +motonettiin +traktorivarusteeseen) ja takas. Aina selvinpäin vaikka kuinka vituttaisi.

18.07.2025 06:07:57
#707121 [+-] Piilota Suosittele

>>707005
Ei huono idea. Itse olen yhä ajanut mittarisataa kasikympin alueella ja mittarin mukaan 120 satasen alueella, eikä ole kamerat tai ohi ajavat poliisit reagoineet. Jälkimmäiset mihinkään vuorokauden aikaan. Silti en roiku persiissä tai ohittele niitä, jotka toimivat tavallasi, koska se kilven jutska on korkein sallittu, ei miniminopeus.

18.07.2025 19:18:00
#707171 [+-] Piilota Suosittele

>>707121
mittarin mukaan 120 satasen alueella

Sulon vähän liikaakin löysää mittarissa. Puhelimellahan se on helppo mitata se virhe, ja ajaa sitten sitä. Vakionopeudensäädin ei ikävä kyllä toimi 40km/h:ssa jota yleisimmin ajan kun en aja juurikaan itse töihin.

[ 11 viestiä | ]