Kansikuvia 50- ja 60-luvulta Kansikuvia 50- ja 60-luvulta
diktaattori diktaattori
Juuri sitä miltä näyttää Juuri sitä miltä näyttää
Kuuma ja kiihottaa Kuuma ja kiihottaa
Gachi Muchi 64 Gachi Muchi 64
Barbara Bouchet Barbara Bouchet
painajaispolttoaineeni pärähtelee painajaispolttoaineeni pärähtelee
amerikan naama amerikan naama
ENEMY SPOTTED ENEMY SPOTTED
Harrisonin monet kasvot Harrisonin monet kasvot
Huomenta kansalle Huomenta kansalle
Teoston Uusi Logo Teoston Uusi Logo
TES IV:Oblivion TES IV:Oblivion
Kengännauhat unohtuneet auki Kengännauhat unohtuneet auki
"Voitto on minun!" "Voitto on minun!"
ruoka suositukset ruoka suositukset
Yläfemma Yläfemma
kun pyykkikone on rikki kun pyykkikone on rikki
Kiitos Keke Rosberg 1978-1986 Kiitos Keke Rosberg 1978-1986
Maanantaimiettimistä Maanantaimiettimistä
menopeli menopeli
Kelpaa Kelpaa
Harvinainen ruusulaji Harvinainen ruusulaji
Suddenly wild EMP pulse appears Suddenly wild EMP pulse appears
 953 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto, 10.02.2022 11:01:24
[ + 2 - | ]
👑 Katsotuin 10.02.2022.

Vatipäät keskustelee.

[61594] [Screenshot_20220210-095334_Twitter.jpg] [0.43 MB] [1080x1407] [] []
Screenshot_20220210-095334_Twitter.jpg

isis

(50)  · 

rasmus

(29)
10.02.2022 11:18:13 | 13:14:55
#546720 [+5] Piilota Suosittele

Mikähän noissa lotissa vieläkin hiertää? Lotat toimi niin kotirintamalla kuin todellisellakin rintamalla antaen valtavan panoksen haavoittuneiden hoidossa, ruumiiden käsittelyssä, valvontatehtävissä, muonitustehtävissä, varustehuollossa, jne jne jne, joskus jopa oman henkensä uhraten.

10.02.2022 17:59:42
#546774 [+2] Piilota Suosittele

>>546744 Avohoito, eikä kukaan valvo syökö psykoosi ym potilaat lääkeensä, vai uskovatko olallaan istuvaa purppuran väristä muumia joka on kertonut että ilman lääkkeitä pääsee portin kautta muumilaaksoon jossa joki on vadelmamehua ja natseja teloitetaan aina tasa tunnein hemulin talolla.

10.02.2022 19:51:31
#546800 [+4] Piilota Suosittele

Saisikohan rasmuslaisista hyvää frittikanan korviketta.... Ainakin se olisi sitkeää...

Kyllä, kaikki rasmuslaiset friteerauksen kautta ravinnoksi. Asia on päätetty.

[ 7 viestiä | ]