kyykky rage kyykky rage
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Puutarhassa eedenin vauva Puutarhassa eedenin vauva
Elmon pyörä Elmon pyörä
yritä tästä nyts selvitä yritä tästä nyts selvitä
mmh mmh
Putin Putin
aniem tanssi aniem tanssi
päättäjät tietää päättäjät tietää
Mormonit otti haasteen vastaan Mormonit otti haasteen vastaan
jonnet ei muista jonnet ei muista
Rahat tuli, rahat meni Rahat tuli, rahat meni
richardo basso richardo basso
Kissa tulee tappamaan Kissa tulee tappamaan
verka verka
Ohjus torniin. Ohjus torniin.
Videokokoelma Videokokoelma
Onanisaatio Onanisaatio
Return to monke Return to monke
more kitchen more kitchen
ragehai ragehai
henkilö henkilö
norsu norsu
Carlos Santana - Maria Maria ft. The Product G&B Carlos Santana - Maria Maria ft. The Product G&B
 1 160 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.96 MB, 1 tiedosto, 14.04.2024 02:20:17
[ + 3 - | ]

päivän vitsi

[69801] [kayvat_toissa_ja_maksavat_veroa.mp4] [0.96 MB] [854x480] [8.04s] [] []

päivän vitsi

 · 

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

veronmaksaja

(8)  · 

työ

(113)  · 

ravineekeri

(70)  · 

rahtihame

(29)  · 

kelarotta

(93)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)
14.04.2024 03:11:44
#614107 [+3] Piilota Suosittele

>>614102
Mustalaiset muissa maissa eivät edes pukeudu perinteisen mustalaisesti.

Minä alan pukeutumaan näin kohta!!!


*ei jumalauta, google: finnish trational suit 😂

14.04.2024 03:16:35 | 15:37:42
#614112 [+8] Piilota Suosittele

>>614107
No joo, esimerkiksi briteissä niin eihän niitä erota normaalista väestöstä muuten kuin huonolla käytöksellä, huonolla kielenkäytöllä ja selkeästi nähtävissä olevalla alhaisella koulutuksella. Jenkkilässä puhuttaisiin ja verrattaisiin trailer park -porukkaan. Suomessa sen sijaan maksetaan rahtihamekankaat ja kaikki muut hullutukset. Loppu hullutuksille, positiiviselle rasismille välitön stoppi ja porukka normaaleihin töihin. Aivan naurettavaa, että veronmaksajat maksavat kaikenlaiset hullutukset erilaisille vähemmistöille. Aika integroitua, aika olla ihmisiksi. NYT!

14.04.2024 05:04:48
#614125 [+6] Piilota Suosittele

Kuten oon jo monesti sanonu niin se oli virhe poistaa laista, että mustalaisen saa hirttää ilman oikeudenkäyntiä. Nuo vittusaatanat ei oo ikinä sopeutuneet mihinkään, ne ei haluakaan sopeutua ja käyttävät lakipykäliä hyväkseen aina ku keksivät, että niitä sianpaskoja ois muka koheltu epäkunnioittavasti. 400 vuotta eikä minkäänlaista integroitumista. Lappalaisekki on vähemmän haittana vaikka nekin keksii kaikenlaista joutessaan. JA ei perrrrrkele, kaislahurreja ei oteta etes tähän autismikeskusteluun mukkaan.

14.04.2024 08:26:56
#614177 [+2] Piilota Suosittele

"Me halutaan opiskella, me käydään töissä".
Tuota tuotaa...
7/10 tai 8/10 romanista on eläkeläisiä ilman työhistoriaa, 1/10 eläkkeellä olevista romaneista omaa oikeasti työhistorian jolla on ansainnut työeläkkeen, eikä mitään sairaseläkettä.

15.04.2024 04:37:12
#614466 [+-] Piilota Suosittele

>>614177
>>614258
Alkaa katseesta oikealle = valehtelu.

Ihan sama kun mä menisin tyhjän työkalupakin kanssa kauppaan koska meillä on tällainen työn kulttuuri. Osa asustettani jota ei saa tutkia!

Vittu taas urut soimaan saatana!

[ 6 viestiä | ]