Melko rapsakkaa Melko rapsakkaa
nyt on hätä nyt on hätä
gudiddaa :D gudiddaa :D
Ei viddu mage tänää homoo :D Ei viddu mage tänää homoo :D
Vahinko Vahinko
nakkisuoja nakkisuoja
Ekaa kertaa herkut suuhun Ekaa kertaa herkut suuhun
löysin ruokaa löysin ruokaa
herrasmies herrasmies
Nekkuli ostoksilla Nekkuli ostoksilla
Piippu Piippu
oot paras it kawai uwu oot paras it kawai uwu
edullista edullista
Onko toi kyrpä vai peräsuoli ? Onko toi kyrpä vai peräsuoli ?
vaimo hoitaa vaimo hoitaa
työnhaku työnhaku
putket jäässä putket jäässä
tilava keittiö tilava keittiö
Kertoi totuuden Kertoi totuuden
heti aamusta heti aamusta
päätepysäkkisi päätepysäkkisi
Viimeinen voitelu Viimeinen voitelu
putkessa putkessa
Tuomiopäivä lähestyy Tuomiopäivä lähestyy
 555 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 24.12.2025 18:31:48
[ + 5 | ]
👑 Katsotuin 24.12.2025.

Ei ne kaikki...

[85243] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [926x522] [] []
tiedosto.jpg

manne

(192)  · 

nainen

(2355)  · 

espoo

(11)
24.12.2025 21:10:51
#732302 [+2] Piilota Suosittele

+500 vuotta kokemusta mustaloisista olisi pitänyt opettaa: A:kasvattamaan ne irti "kulttuuristaan".
B:hirttää ne jo silloin 1700-luvulla kun se laki oli voimassa.
C:antaa niille enemmän runtua, mitä ne sai ennen 1970 luvun erikoisoikeuksiaan ja olla antamatta niille mitään erillisiä lisä oikeuksia (hame raha, romaniyhteyshenkilöt kelassa / sosiaali toimessa, kulttuuri tulkit poliisilla & oikeudessa jne jne).

24.12.2025 23:39:36
#732316 [+4] Piilota Suosittele

>>732302
Se mustalaismiehen hirttämislaki tais olla voimassa sillon 1700-luvulla. Sitä ei ois koskaan pitänyt perua. Saatanan mannet ei oo tehneet koko olemassaolonsa aikana mitään muuta ku tuhoa, kusetusta ja väkivaltaa. Ei niitä sentään niin hirveästi ole etteikö ois ehditty jo aikoinaan poistaa muonavahvuudesta. Vitunmoinen moka jättää ne saastat henkiin.

25.12.2025 10:04:38
#732353 [+2] Piilota Suosittele

Minkäs teet, kun Tiiakin on lapsesta asti aivopesty ajattelemaan, että mustaloiset ja ählämit ovat vain rikkaus.

[ 6 viestiä | ]