kisset vaan haluaa pysyä lämpimänä kisset vaan haluaa pysyä lämpimänä
Joe Mamma Joe Mamma
nyt on jännää nyt on jännää
yksi istumapaikka yksi istumapaikka
Terry Terry
Korkein oikeus Korkein oikeus
onko autossasi jotain vikana onko autossasi jotain vikana
run nigger ruun!! run nigger ruun!!
Pissattaa Pissattaa
Lepakkomies Lepakkomies
Laihissalaatti Laihissalaatti
spinning led 3d spinning led 3d
Hyvää viikonloppua Hyvää viikonloppua
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Persu Persu
ei saa herättää :3 ei saa herättää :3
Riku ja Martti mainosjakso Riku ja Martti mainosjakso
Partiboi69 - Ketamine Dreams Partiboi69 - Ketamine Dreams
super upee nakkitalo super upee nakkitalo
olenko tässä minä? olenko tässä minä?
Leiffin kauppa Leiffin kauppa
pää pää
Ryssä Ryssä
Ricardo Ricardo
 742 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 26.04.2022 08:01:27
[ + 4 - | ]

Strömsö-todellisuudesta iltaa.

[63953] [20220426_080048.jpg] [0.18 MB] [1170x1868] [] []
20220426_080048.jpg

ahvenanmaa

26.04.2022 08:23:33
#566144 [+6] Piilota Suosittele

Ahvenanmaa on dmz-alue. Siellä ei saa vierailla kuin yksi minkä tahansa alueen armeijan käytössä oleva alus kerrallaan. Ahvenanmaa on vero-alueena omilla säännöillään. Se nauttii aivan eri hinnoista ja maksuista ja palveluista kuin manner-suomi. Sille kelpaa vero-eurot mieluusti sekä toki puolustusvoimien tuki silloin kun jotain tapahtuu.

Elitistinen alue se on.

26.04.2022 08:33:58
#566148 [+2] Piilota Suosittele

"On Suomen velvollisuus..." Kyllä Ahvenenmaakin on osa Suomea. Ja voisivat alkaa osallistumaan varusmiespalvelukseenkin. Tulisi edes jotakin rotia tuonkin ankkalammen puolustukseen, tana.

26.04.2022 15:35:02
#566223 [+-] Piilota Suosittele

Puolustusstrategian saa valita. Itse ehdotan että annetaan venäjän miehittää, ja sen jälkeen pommitetaan parkkipaikaksi

26.04.2022 20:35:06
#566302 [+1] Piilota Suosittele

>>566144
Eikä suomalaiset sieltä osta tonttiakaan ihan tuosta vaan. Se oli idioottimainen virhe, että Suomi halus Ahvenanmaan sillon aikanaan. Pitäs myydä koko paskaläjä sveduille.

27.04.2022 11:20:14
#566409 [+1] Piilota Suosittele

Kun tuo sääntö kirjattiin, mailma oli aika erinlainen. Nykyään tuollanen saari miehitetään parissa tunnissa ja sitten sitä ei niin vaan vallatakkaan takas. Parasta ois, et Åland folk hoitas ite oman saarensa puolustamisen, koska sellainen, jolla on tunneside ja paikkatietämys on tälläisissa asioissa vahvoilla.
Saarelle vois ihan hyvin sijoittaa rantaruotsalaisten ruotsinkielisen varuskunnan, saisivat siellä sitten veneillä tai touhuta mitä haluavat.
Noiden varusmiespalveluksesta vapauttaminen ei muuten perustu mihinkään muuhun kuin kieleen. Siihen aikaan Suomessa ei ollu ruotsin kielistä varuskuntaa. Jopa jehovat käy nykyään armeijan.

04.06.2022 11:32:05
#575556 [+-] Piilota Suosittele

>>575542 Joo ei se kuule toimi täällä niin että sie vaan kävelet sisään ja sanot kuka olet. Taidat olla joku Ipari Chard? Usustan rizardin sinun kimppuus ja se jätkä on sekasin

06.06.2022 17:19:41
#575983 [+-] Piilota Suosittele

>>575921 Hah! Se on kommunistijutkunputkujen propagandaa :D Täällähän Suomessa olen elelly siitä lähtien ku jenkkijutkunputkut petti ja myi meidät neukkujutkunputkuille

[ 17 viestiä | ]