perhepalaveri perhepalaveri
Lampaannussija taksisuharina Lampaannussija taksisuharina
kun hätä iskee kun hätä iskee
Ihana nainen Ihana nainen
Venyttelyä Venyttelyä
Herätkää, ihmiset! Herätkää, ihmiset!
näin lähtee ottoautomaatti näin lähtee ottoautomaatti
amish gone wild amish gone wild
Joulukalenteri luukku 7 Joulukalenteri luukku 7
Aatun maalaus Aatun maalaus
jouluupuuu on kaadettu jouluupuuu on kaadettu
herkkupiza napolista herkkupiza napolista
veetit vittuhu somesta :D veetit vittuhu somesta :D
Bubbles laskiaispulla Bubbles laskiaispulla
grinch 67 grinch 67
FB frendi ja rakkaus FB frendi ja rakkaus
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
ai turri anime futanari psyykegpt ai turri anime futanari psyykegpt
POP POP POP POP POP POP
Antimateriaa ei kannata ärsyttää jouluna :3 Antimateriaa ei kannata ärsyttää jouluna :3
Jonkin verran mielisairas pitää olla Jonkin verran mielisairas pitää olla
Buttfukkeri Buttfukkeri
rasvapötkylä syö kalan rasvapötkylä syö kalan
pari olutta pari olutta
 765 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.19 MB, 2 tiedostoa, 22.11.2021 18:26:03
[ + 8 - | ]

Lisää turvallista tilaa :)

[58783] [20211122_150845.jpg] [0.05 MB] [500x491] [] []
20211122_150845.jpg
[58782] [20211122_163653.jpg] [0.14 MB] [1080x1080] [] []
20211122_163653.jpg

ebrahim

 · 

woke

(116)
22.11.2021 19:48:53
#519532 [+6] Piilota Suosittele

Toivottavasti näitä meemejä kylvetään niin paljon, että Re-nazi kokee valaistumisen ja jättää ne tyhmät jutut vähemmälle ja pääsee irti syrjintää ja rasismia Re-nazissa aikaansaavasta intersektionaalisesta feminismistä.

23.11.2021 00:40:17 | 00:43:57
#519692 [+1] Piilota Suosittele

>>519686

Näähän oot itte ilikimys, senkin mokoma :3

Ottaapi huomioon mun päivärytmin niin sovitaan nyt näin kaikkien lähettelijöiden kanssa, että ennen yheksää illalla kukkaan ei lähetä mittään. Kyllä, tämä on ainoa looginen ratkasu asioihin. Aattelisitte ny munki tunteita ku herrään seittemältä uuteen painajaiseen ja sitten parin tunnin aikana saan selattua päivän uutimetkin niin heti ku oon tulossa jakamaan niitä niin näänki, että ne on postattu jo tunteja aikasemmin. Työ kivutatta mua tämmösellä toiminnalla. Ja koska oon kaikessa aina oikiassa niin ehotan vahavasti, että mää saan olla ainu kuien lähettelijä niin saan peukutuksia joitten voimalla jaksan seuraavaan päivään. Niin PEUKUTUKSIA ei tuksutuksia. Kyllä se joku roti olla pittää, perkeletti.

[ 3 viestiä | ]