Bongokissa marssii taas luolastoon! Bongokissa marssii taas luolastoon!
Herkullista mutta... Herkullista mutta...
Kalaa menossa Kalaa menossa
Boom Cat Boom Cat
Suomi mainittu! Suomi mainittu!
saadananbalvoja blöckerssön :-DDD saadananbalvoja blöckerssön :-DDD
Unohdus. Unohdus.
Karvoja keitossa Karvoja keitossa
You disgust me You disgust me
They look puuurrrfect They look puuurrrfect
Tarjoiluvuorossa Mestari Tarjoiluvuorossa Mestari
Bongokissa huutaa kaukaisuudessa Bongokissa huutaa kaukaisuudessa
iloista väkeä iloista väkeä
Rahka-Gandalfin uusi työ Rahka-Gandalfin uusi työ
Pue Sakarille mopoauto Pue Sakarille mopoauto
Maskottijäbä revittelee Maskottijäbä revittelee
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Katariina. Katariina.
chad mario ja incel bowser.. eiku toisipäi chad mario ja incel bowser.. eiku toisipäi
Zipzipzipzipzipzip Zipzipzipzipzipzip
Hyvää syntymäpäivää, Vova-setä! Hyvää syntymäpäivää, Vova-setä!
Viikset Viikset
Turvat kiinni Turvat kiinni
Puutarhatöisssä Puutarhatöisssä
 765 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.19 MB, 2 tiedostoa, 22.11.2021 18:26:03
[ + 8 - | ]

Lisää turvallista tilaa :)

[58783] [20211122_150845.jpg] [0.05 MB] [500x491] [] []
20211122_150845.jpg
[58782] [20211122_163653.jpg] [0.14 MB] [1080x1080] [] []
20211122_163653.jpg

ebrahim

 · 

woke

(116)
22.11.2021 19:48:53
#519532 [+6] Piilota Suosittele

Toivottavasti näitä meemejä kylvetään niin paljon, että Re-nazi kokee valaistumisen ja jättää ne tyhmät jutut vähemmälle ja pääsee irti syrjintää ja rasismia Re-nazissa aikaansaavasta intersektionaalisesta feminismistä.

23.11.2021 00:40:17 | 00:43:57
#519692 [+1] Piilota Suosittele

>>519686

Näähän oot itte ilikimys, senkin mokoma :3

Ottaapi huomioon mun päivärytmin niin sovitaan nyt näin kaikkien lähettelijöiden kanssa, että ennen yheksää illalla kukkaan ei lähetä mittään. Kyllä, tämä on ainoa looginen ratkasu asioihin. Aattelisitte ny munki tunteita ku herrään seittemältä uuteen painajaiseen ja sitten parin tunnin aikana saan selattua päivän uutimetkin niin heti ku oon tulossa jakamaan niitä niin näänki, että ne on postattu jo tunteja aikasemmin. Työ kivutatta mua tämmösellä toiminnalla. Ja koska oon kaikessa aina oikiassa niin ehotan vahavasti, että mää saan olla ainu kuien lähettelijä niin saan peukutuksia joitten voimalla jaksan seuraavaan päivään. Niin PEUKUTUKSIA ei tuksutuksia. Kyllä se joku roti olla pittää, perkeletti.

[ 3 viestiä | ]