Toivottavasti näitä meemejä kylvetään niin paljon, että Re-nazi kokee valaistumisen ja jättää ne tyhmät jutut vähemmälle ja pääsee irti syrjintää ja rasismia Re-nazissa aikaansaavasta intersektionaalisesta feminismistä.
Ottaapi huomioon mun päivärytmin niin sovitaan nyt näin kaikkien lähettelijöiden kanssa, että ennen yheksää illalla kukkaan ei lähetä mittään. Kyllä, tämä on ainoa looginen ratkasu asioihin. Aattelisitte ny munki tunteita ku herrään seittemältä uuteen painajaiseen ja sitten parin tunnin aikana saan selattua päivän uutimetkin niin heti ku oon tulossa jakamaan niitä niin näänki, että ne on postattu jo tunteja aikasemmin. Työ kivutatta mua tämmösellä toiminnalla. Ja koska oon kaikessa aina oikiassa niin ehotan vahavasti, että mää saan olla ainu kuien lähettelijä niin saan peukutuksia joitten voimalla jaksan seuraavaan päivään. Niin PEUKUTUKSIA ei tuksutuksia. Kyllä se joku roti olla pittää, perkeletti.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Vihervassari
NIGGA HEIL HITLER
Mennee vaikiaksi
woke-matrix
Kun päässä alkaa soimaan väkisin: Frederik - Titanic
natsit
Ruokatauko
Asiaa
Tärkeää tietoa trans-ihmisistä
Woke trek
Normimeininki nykyään
M1-lähete ja sassiin koko poppoolle
Terveisiä
Sehän onkin hieno mies
Aikuiset
Raskaana
Rumia sanoja
Tätä kaikkea Persut eivät ole
Kissa ja ransu
opi rakastamaan
Perusvassari
Kiintiö musta pitää olla
Vittu että porukka on sekasin
miksiköhän starwar acolyte ei toiminu ()woke varoitus