polttaako polttaako
baarireissu baarireissu
Pylly Pylly
Ihana nainen Ihana nainen
ihan vitun hyvä asennus ihan vitun hyvä asennus
Kenway ja Heimosenkeimo pelin jälkeen Kenway ja Heimosenkeimo pelin jälkeen
Kolmio Kolmio
eläke eläke
limaisa limaisa
Ihana nainen Ihana  nainen
repairs vaihtaa vapaalle repairs vaihtaa vapaalle
Cosplay Cosplay
ylläri ylläri
Lomareissu Lomareissu
Oboy Oboy
Nigger pump 2000 Nigger pump 2000
Valmis tapaus Valmis tapaus
ilme ilme
hyvin juurtunu hyvin juurtunu
born to be wild born to be wild
deep beef fake deep beef fake
herkkuruokaa kaaleista herkkuruokaa kaaleista
arnold vs chuck arnold vs chuck
Lääkärintarkastus Lääkärintarkastus
 768 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.16 MB, 2 tiedostoa, 14.11.2021 04:03:03
[ + 3 - | ]

Pinja Vuorinen vasemmistonuorten pj

[58505] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [594x812] [] []
tiedosto-1.jpg
[58504] [tiedosto-2.jpg] [0.08 MB] [592x875] [] []
tiedosto-2.jpg

vasemmisto

(216)  · 

vasemmistonuoret

14.11.2021 06:29:22
#516098 [+3] Piilota Suosittele

Voihan peijooni sentään.
En ole kaljuuntuva.
En insinööri.
En pukumies. (Lasketaanko farkut ja kauluspaita puvuksi?)
Aurinkolaseja tahi lippalakkia en käytä. (Suojalasit ovat kyllä tummat kesällä.)
En ole myöskään "vaaleaihoinen ", vaan väritykseltäni lähemmäs pronssia, mutta musta on silti musta ja joka käyttäytyy kuin neekeri on edelleen neekeri.

14.11.2021 10:21:04
#516111 [+4] Piilota Suosittele

Hirveän sekava ulostus / oksennus pinjalla.
Oliko tarkoitus tehdä kommentoijista kollaasi ja todistaa että he ovat"kaljuuntuvia pukumies insinöörejä"?
Ainakaan alin rivi 1 vasemmalta, Tuomas Enbuske ei ole mikään insinööri.
Lisäksi pari herraa on vain 2 vuotta 24-v pinjaa vanhempia, eikä näistä kollaasin herroista edes puolet näytä kärsivän kaljuuntumisesta.
Joten Pinja, syö ne lääkkeet äläkä ole apina niinkuin edeltäjäsi Liban Sheikh.

14.11.2021 16:55:33
#516185 [+4] Piilota Suosittele

Taas yksi misandristi nousukas politiikassa lisää?

Miesviha on kivan trendikästä. Samalla sanotaan, että kaikkia pitää suvaita ja ymmärtää.
Kovin ristiriitaisia ovat nämä nousukkaat.

14.11.2021 20:33:39
#516280 [+-] Piilota Suosittele

>>516098

En ole kaljuuntuva.


Voisit olla

En insinööri.


Voisit olla

En pukumies.


Voisit olla

Aurinkolaseja tahi lippalakkia en käytä.

En ole myöskään "vaaleaihoinen ", vaan väritykseltäni lähemmäs pronssi


Prossi on perinteisesti voitettu. Hopea olisi häviö.

[ 10 viestiä | ]