Kisse ja pölle :3 Kisse ja pölle :3
Aku ja avaruuskulttuuri Aku ja avaruuskulttuuri
May the balance be with you :3 May the balance be with you :3
Emmie tiiä! Emmie tiiä!
haha, homot haha, homot
Huuto.nauru Huuto.nauru
paskaa :D paskaa :D
Sano nyaah Sano nyaah
Leijona Leijona
jäänmurtaja jäänmurtaja
Tuhatkauno hukassa Tuhatkauno hukassa
kissen donitsi mp4 kissen donitsi mp4
Sonichu Sonichu
Komari halusi vain olla Hitler Komari halusi vain olla Hitler
Ovaalissa toimistossa vapaapäivänä Ovaalissa toimistossa vapaapäivänä
kuvakommentti kuvakommentti
Aku's Diner Aku's Diner
mac&cheese mac&cheese
Uus Star Wars näyttää lupaavalta Uus Star Wars näyttää lupaavalta
chicki chicki
kissamainos kissamainos
aha aha
Hitler nukkuu Hitler nukkuu
hyvää maanantai aamua hyvää maanantai aamua
 768 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 14.12.2021 15:24:14
[ + 0 | ]

Idiotismi tiivistettynä yhdessä postauksessa

[59633] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [718x1118] [] []
tiedosto.jpg

14.12.2021 16:05:12
#528809 [+1] Piilota Suosittele

>>528806 Sellaista ei edes ole olemassa ku Natsi. Se on juutalaisten kehittämä olkiukko. Kaikki Natsia hokevat sekopäät pitäis lähettää mielentilatutkimukseen koska ovat mahdollisesti vaarallisia äärivasemmistolaisia terroristeja.

14.12.2021 22:33:19
#529016 [+2] Piilota Suosittele

>>529004
Niillä on Reetta-syndrooma. Ku elämän ainoat ongelmat koostuu siitä, että ottaako dacamapähkinävohvelikevytkermamousselatten vai saksanpähkinävohvelimarsupilamilatten niin ongelmia keksitään sitten kokoontumalla kahviloissa ja pohtimassa elämän ankeutta.

[ 6 viestiä | ]