Fuck! Fuck!
Hyllymbvyör?? Hyllymbvyör??
Ihmeelliset olennot Ihmeelliset olennot
Kun Woody väittää et oot lelu Kun Woody väittää et oot lelu
Kuuntelen vain hyvää musaa Kuuntelen vain hyvää musaa
Dr. Phil ja viisaat sanat Dr. Phil ja viisaat sanat
Olen aivan samaa mieltä Olen aivan samaa mieltä
Viikonlopun viinapirut Viikonlopun viinapirut
Myönnän sen Myönnän sen
Anime acids Anime acids
Hyi vitun vittu Hyi vitun vittu
West Mongolia Best Mongolia West Mongolia Best Mongolia
kaikki ei ole sitä miltä näyttää kaikki ei ole sitä miltä näyttää
Tohtori Sykerö IRL Tohtori Sykerö IRL
Cosplaypeppuja Cosplaypeppuja
pokemon seikkailu pokemon seikkailu
Ota Ota
maaginen tuoksu maaginen tuoksu
Olemme kaikki kädellisiä Olemme kaikki kädellisiä
Runnin in the 80s Runnin in the 80s
Ei enään Nappulassa Ei enään Nappulassa
homottaa homottaa
kissa vai hiiri :3 kissa vai hiiri :3
läskivittuyllättyy.jpg läskivittuyllättyy.jpg
 786 näyttökertaa, 38 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 24.12.2021 05:24:23
[ + 6 | ]

Ja joulurauhaa kaikille

[59951] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [960x570] [] []
tiedosto.jpg

24.12.2021 09:34:10 | 09:35:16
#532132 [+1] Piilota Suosittele

>>532122 Mitä? Vaikka lääkäri määrännyt? Tottele lääkäriä vasuriorja! Lääkärit on oppineita ja viisaita ja heillä on tahraton moraali.

24.12.2021 10:12:34
#532140 [+-] Piilota Suosittele

>>532138
Mites Ipa,
Ajattelitko lähettää lapsillesi jouluksi lahjan vai meneekö perinteisellä tekstiviestillä, että iskä ei nyt saa teitä taaskaan nähdä?

24.12.2021 13:13:22 | 13:14:18
#532279 [+-] Piilota Suosittele

>>532274
Kansainvälisen politiikan maisteri, kolmea kieltä sujuvasti puhuva, joka puhuu äidinkielenään ruotsia, eikä edes suomi luonnistu.
Buahhhaahhaaa...

25.12.2021 06:54:29 | 06:54:51
#532432 [+-] Piilota Suosittele

>>532122
>>532148

Kaveri syö lyricaa epilepsiaansa. On aika tuhti troppi. Vähän turhankin tuhti. Tätivainaa aikonaan sai kans ties mihin vaivaan niin pomppi seinille ku kuolleet sukulaiset alako nousemaan lattian läpi vaatien sen sielua.

Tenoxia sain kerran unettomuuteen Imovanen tilalle. Otin yhen ja siihen loppu sen myrkyn syönti. Itkin ja oksensin kippurassa sen seuraavan yön.

Opamox eli Oxazepam on puolestaan semmonen sokeripilleri, että sillä ei oo vaikutusta meikäläisen kroppaan saati sitten psyykkeeseen ellei ota enemmän ku mitä lääkäri on määränny. Sillonkin tulee vaan fyysisesti huono olo jonka ansiosta akuutti ahdistus sitten unohtuu. Oon toki pitäny reseptin voimassa ihan vaan sen takia, että hautajaisten yhteydessä voi etes jollain tavalla helpottaa pahaa oloa kun harvoin niissä katotaan hyvällä jos kuski vetää litran vodkaa naamariin.

25.12.2021 12:14:44
#532483 [+-] Piilota Suosittele

>>532478
Itse olet kertonut, että sinulla on ulosotossa oliko summa silloin 70 000€.
Eli ei näitä juttuja tarvitse keksiä. Valehteleva pedofiili ja eläimiin sekaantuja.

25.12.2021 13:25:07 | 13:25:22
#532548 [+-] Piilota Suosittele

>>532545
Eiköhän tämä ollut tässä.
Päivän itkupotkuraivarit tullut ja syyttely omista rötöksistäsi alkoi.
Heippa pedari ja unettomia öitä sinne.

[ 38 viestiä | ]