Alko menee kohta kiinni Alko menee kohta kiinni
Valupertin pakkilaaki pizza Valupertin pakkilaaki pizza
lamaantui kaasuista lamaantui kaasuista
Hammarit Hammarit
nännit nöpöttää nännit nöpöttää
Elukat hyökkää Elukat hyökkää
Ihana nainen Ihana nainen
Nikkarointia Nikkarointia
Coop vaapukkamehua Coop vaapukkamehua
Persujen uusi motto Persujen uusi motto
MAGA-huorulin mies MAGA-huorulin mies
kelan ansa kelan ansa
ootsä joku sinkku vai ootsä joku sinkku vai
Söpö Söpö
LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ
Ihana nainen Ihana nainen
Daisy Daisy
XANANA XANANA
Hei Masa Hei Masa
haha boomers haha boomers
espoolainen mies espoolainen mies
ilta digimummon kanssa ilta digimummon kanssa
näin saalistetaan anime gf näin saalistetaan anime gf
sutii sutii
 663 näyttökertaa, 13 viestiä, 6.23 MB, 1 tiedosto, 14.01.2022 12:23:22
[ + 0 | ]

Saatanan suolaukot lopettakaa jo

[60616] [IMG_20220114_090357.jpg] [6.23 MB] [3472x4624] [] []
IMG_20220114_090357.jpg

ketjut

 · 

ruosteessa

14.01.2022 13:22:37 | 13:24:08
#539245 [+-] Piilota Suosittele

Olen tästä kirjoittanut ainakin yhden kerran luolastoon. Pidä aina mukana ketjurasvaa juuri tämän takia. Jos mahdollista, niin pese pyörä ajon jälkeen ja anna kuivua täydellisesti ennen pakkasella ajoa. Kantapää on tämän minullekin opettanut. 2010 tandemista ruostui kaikki liikkuvat osat kahden päivän aikana, siitäkin huolimatta että ruikin öljyä vähän väliä.

Ja miksi suolaukot tuota tekee on kyse palkkioista ja hinnoista. Heti kun tilanne vaatii, niin suolaa laitetaan menemään. Sama on aurauksen kanssa. Auraukset lähtevät heti käyntiin kun on mahdollista. Absurdia tai ei, niin olen nähnyt monta kertaa tapahtuvien aurausten tyylin. Lunta tulee muutama huntu ja aurat liikkeellä jos ei vähään aikaan ole tullut edes lunta.

14.01.2022 13:36:51
#539255 [+-] Piilota Suosittele

>>539245 juu muistan sen kirjoituksesi, ketjut oli hyvin rasvattu, yhdessä yössä ruostui totaalisesti, tosin koko taka voimansiirto oli menossa uusintaan muutenkin, aattelin että tämän talven sinnittelis noilla.. hyvä että en menny vielä uusimaan.. keväällä sitten

14.01.2022 13:39:36
#539257 [+3] Piilota Suosittele

>>539245
Ainakin täällä katujen kunnossapito on vuosisopparin perässä. Eli vaikka höyläisivät ja suolaisivat keskellä kesää, niin senttiäkään ei maksa kaupungille enempää.
Toisena puolena on ne jotka valittaa heti jos ei ole heti aurattu ja suolattu.

14.01.2022 13:48:11
#539260 [+-] Piilota Suosittele

>>539259
Täällä suolattiin monta vuotta sillä nesteellä ennen pakkasia. Toimi helvetin hyvin, kun lumet suli heti sataessaan. Siitäkin jotkut tietämättömät moukat pahoitti mielensä, että miksi suolataan, kun ei ole pakkasta ja touhu lopetettiin.

15.01.2022 00:15:00
#539395 [+-] Piilota Suosittele

>>539259
Täälläpäin keksittiin liottaa puulastuja suolaliuoksessa ja leviteltiin niitä. Ei tarvi olla kovinkaan skarppi kaveri arvatakseen miten siinä kävi kun täällä tuulee aina mereltä.

[ 13 viestiä | ]