Jos ajattelet toisin kuin mä, teen huoli-ilmotuksia Jos ajattelet toisin kuin mä, teen huoli-ilmotuksia
hyvin ajettu hyvin ajettu
Höhö Höhö
Kissat kikkailee Kissat kikkailee
kaupoilla kaupoilla
Kissa mainos Kissa mainos
Käärijällä menee lujaa Käärijällä menee lujaa
Festareilla Festareilla
Päivän safkat Päivän safkat
mun rekisterikilvet mun rekisterikilvet
vegaani vegaani
Ihana nainen Ihana nainen
Intialainen munakas Intialainen munakas
POIKANI POIKANI
Viidakon eläimet Viidakon eläimet
STD eiku siis SDP STD eiku siis SDP
Luolaston pojat Luolaston pojat
Tyypillinen vegaani Tyypillinen vegaani
Kotiäiti, ruoka ja Turku Kotiäiti, ruoka ja Turku
Ihana nainen Ihana nainen
Tuomiopäivä tulee jos et laita takaisin Tuomiopäivä tulee jos et laita takaisin
Miksi saunassa pitää olla alasti? Miksi saunassa pitää olla alasti?
dädi dädi
niitä valintoja niitä valintoja
 854 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 19.01.2022 11:56:46
[ + 2 - | ]

Kuumemittari

[60781] [20220118_091027.jpg] [0.09 MB] [709x765] [] []
20220118_091027.jpg

19.01.2022 12:09:06
#540601 [+2] Piilota Suosittele

Nyt kun on uudesti kohta tuleva, niin koronaa saa levittää passilla, mutta ei passittomana. Myöskään et saa terveenä liikkua.

19.01.2022 12:35:55
#540609 [+1] Piilota Suosittele

Eilen ostin kaksi oireettoman kotitestiä rouvalle ja itselle. Voidaan turvata riskiryhmään kuuluvat vanhempani kun suunnitellaan kyläilyä.

19.01.2022 13:45:57
#540617 [+-] Piilota Suosittele

>>540615

En minä tuosta nolostu. Hauskinta tässä on se, ettei rokote auta pätkän vertaa. Nyt jo sairaaloissa kahdesti rokotettuja paljon. Kolmatta rokotetta ei suositella.

19.01.2022 14:13:12
#540619 [+3] Piilota Suosittele

>>540611
Jos testi näyttää negatiivista voi kyläillä, jos positiivista niin ei voi kyläillä. Äärimmäisen yksinkertaista. En aio jättää vanhempiani yksin, enkä myöskään ottaa riskiä että tartutan tietämättäni korona tai jopa aiheutan kuoleman.

20.01.2022 05:34:37
#540965 [+-] Piilota Suosittele

Eikö se normaali ruumiinlämpö ole juurikin 37 astetta? Miksi kuumemittarin tarvitsisi näyttää yhtään vähempää? Sitten vasta kun on 38 niin voi sanoa, että on kuumetta.

[ 14 viestiä | ]