Alkanut lausunnot olemaan sitä luokkaa, että Putin onkin pelkuri ja pelkää. Pelkää niin kovasti, että pitää Ukrainalle hyökätä ja vaatia Nato-joukkoja perääntymään.
Kuka valtasi Krimin? Kuka? No Puttehan se.
[
2 viestiä
|
]
⭰
ammattitaitoa venäjällä
neukkurikardo
naapurit vaihtuu tiuhaan
turismia
repostnik leireilemässä
Miksi aina te kolme?
Repostnikin kulttuuri
hyvää: kakkaa
venäjän sisällissodan mähisijöitä
Boris Groh: Our Lovely Neighbor
Stephen Seagal julistautuu suomalaiseksi
Eremitaašin kissoja 4
Russian warship got fucked
homostelua
aww
Rjyssän danggi sjanoo pjoks
AoE irl
Puna-Armeijan puskurit
heh
pohjoiskorealaiset runkulla
ooppaa
Redditin vapaaehtoisten mielikuva ukrainan tilanteesta