rallikas rallikas
kylän kuumin bussi kylän kuumin bussi
mäy :3 mäy :3
Herkkuperse Herkkuperse
matkakompostori matkakompostori
hoodit hoodit
Suklaata Suklaata
nakuankan kanssa postailu nakuankan kanssa postailu
vegepaska ei kelvannut vegepaska ei kelvannut
granny gone wild granny gone wild
HAUKS :3 HAUKS :3
Deorro - Five Hours Deorro - Five Hours
börh börh
Ihana nainen Ihana nainen
helvetin hauska huvipuisto helvetin hauska huvipuisto
Syy, miksi Iraniin hyökättiin. Syy, miksi Iraniin hyökättiin.
Media manipuloi naisia Media manipuloi naisia
normipäivä twitchissä normipäivä twitchissä
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
helevetin iso kissa helevetin iso kissa
työpäivä lähenee loppua? työpäivä lähenee loppua?
MECHAHITLER MECHAHITLER
Hyvin uppoaa Hyvin uppoaa
pitää ehdottomasti ostaa SCHEDULE 1 steamista pitää ehdottomasti ostaa SCHEDULE 1 steamista
 1 017 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.49 MB, 1 tiedosto, 17.02.2022 19:05:21
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 17.02.2022.

In the meantime, the Beijing Olympics

[61797] [talviolympialaiset.png] [2.49 MB] [1920x1080] [] []
talviolympialaiset.png

china

 · 

kommunismi

(64)  · 

peking 2022

 · 

olympics

 · 

vanki

(8)  · 

prisoner

 · 

ihmisoikeudet

 · 

chinese prisoner

17.02.2022 19:18:45
#547999 [+-] Piilota Suosittele

>>547995 siellä on joku nainen kahlittuna samaan aikaan ku olympialaiset pyörii... ja kyse ihmisoikeuksista ja tää vetää enempi huomiota mailmalla... vaikka kommarien sensuuri yrittää kuinka estää...

17.02.2022 19:19:32
#548000 [+-] Piilota Suosittele

>>547997
Niinku miten? Onko tämä revitty jostain dukumentista ja sitte sanotaan vaan että "joo, olympialaisten aikaan otettiin kuule seksiorjia!"

Eli mitä tosta kuvasta voi päätellä? Se voi olla vaikka saippuasarjasta, mistä sitä tietää? Oikeasti, jonkun elokuvan mainoksesta? Tai sitte niistä hulluista japanin selvitymis showsta?

17.02.2022 23:56:09
#548073 [+-] Piilota Suosittele

>>548006
Hyvin vaikea sanoa. Yksi tapaus oli se taleban/isis panttivanki, joka siis feikkasi someen itseään omassa kellarissa. Se oli rakentanut sen tarpeeksi uskottavasti, sekä kuvakulmia ei ollut kuin 1 tai 2. Nyt tässä tapauksessa, sekin mahdollista taikka sitten juurikin noin miten uutisissa sanotaan.

Syy miksi kyselin niin paljon, johtuu siitä että välillä youtubesta löytyy "nyt ne hyökkäs ja sota alko" mukamas livelähetyksiä ja muuta sontaa.

[ 10 viestiä | ]