Tässä nää foliohatut teki itsestään pellen, kuulemma tulee viides, kuudes, seitsemäs rokote... Niih missäs ne on ? Useimmat saivat kaksi, jotkut kolme eikä neljättä enää laitettu jakoon. Silti nää pellet ulisee ettei ne lopu koskaan. Noh, niin kai jos ei itse osaa laskea kolmea pidemmälle
[
2 viestiä
|
]
⭰
Painukaa jo suolle siitä! >:3 MÄY!
Korona kuolema
Ei syytä paniikkiin
Ryppy ja lääkärintarkastus
Maskittomia oppilaita poistettiin lukiosta
Kåråna
Korona
Vielä yksi kierros! Kamaan!
Korona ja taide kommunismia
Sekalaisia
Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin
Ville Cantell rokotteesta
Kasvomaskien hyöty vähäinen tai olematon
Filippiinihoitsuja tulossa
Espoossa palkattu vartija vahtimaan oppilaiden maskien käyttöä