noituutta noituutta
Tällästä oli jäällä tänään Tällästä oli jäällä tänään
Vain roolipelijutut Vain roolipelijutut
Ja hommaa kondikseen Ja hommaa kondikseen
ketjukolari ketjukolari
pahamaineinen vuorileijona :3 pahamaineinen  vuorileijona :3
Ulkonäkö: kalastuspelin bossi Ulkonäkö: kalastuspelin bossi
helikopteri helikopteri
Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa
Tinder... Tinder...
Matti söi mansikoita Matti söi mansikoita
Brittien laivaston kokardi Brittien laivaston kokardi
Hinti ISISissä Hinti ISISissä
Tän kissan nimi on Tän kissan nimi on
On varmaan todella tukeva On varmaan todella tukeva
Feissarimokat - Amerimutt kokoelma Feissarimokat - Amerimutt kokoelma
Nyt on jo maanantai Nyt on jo maanantai
"damn it love me" "damn it love me"
Jännittävää Jännittävää
Raksa-punatukka Raksa-punatukka
herr22 herr22
Isäni on peräpohjolasta Isäni on peräpohjolasta
Mitä luet :3 Mitä luet :3
Aw yissss Aw yissss
 1 034 näyttökertaa, 6 viestiä, 10.01 MB, 1 tiedosto, 23.03.2022 13:21:32
[ + 3 | ]

Kaikki halusivat EU:hun aikanaan

[62974] [eu-mielenosoitus.mp4] [10.01 MB] [853x480] [145.32s] [] []

eu

(63)  · 

mielenosoitus

(40)  · 

mellakka

(28)  · 

1994

23.03.2022 13:39:24
#557924 [+2] Piilota Suosittele

Tällaisina aikoina olisi aika kylmäävää olla yksin. Tuskin eeuusta kauheasti apua tulee jos hommat eskaloituu sodaksi venäjän kanssa, mutta ennen sitä voisi tilanne olla aika suomettunut. EU yrittäisi kehitellä pakotteita ja EUn ulkopuolella oleva Suomi taas empisi kaiken keskellä yksin sormi suussa, kuten ”parhaimpina” Kekkoslandian vuosina.

23.03.2022 18:53:53 | 18:54:20
#557950 [+1] Piilota Suosittele

>>557924 Jos se tarmo mikä aikoinaan meni EU:iin liittymiseen oliski käytetty NATO-jäsenyyteen, niin mikäs tässä olis ollessa? Ryssistä ei olis huolta ja jos vielä halua olis, niin EU neuvottelut ja jäsenyys oltais voitu hoitaa rauhassa ja kansalle valehtelematta.

23.03.2022 21:30:31
#557978 [+-] Piilota Suosittele

>>557950
Neuvostoliiton romahtamiseen saakka Suomessa pidettiin tärkeämpänä lipoa suhteita yllä itänaapurin kanssa. Tuo suhde nähtiin jossain määrin hyväksyttävänä, sillä tilanne oli vähän sama kuin oltaisiin juuri päästy sairaalasta pahoinpitelyn jälkeen. Tuolloin Natoon liittyminen olisi ollut mahdotonta. Vasta kun pahoinpitelijä oli kompastunut ja katkaissut molemmat kätensä, alkoi myös poliittinen ilmapiiri muuttua.

23.03.2022 23:31:13
#558006 [+-] Piilota Suosittele

>>557979
"Vastustin EU:ta tuolloin ja vastustan sitä nykyään vielä enemmän."

Älä puhu poika paskaa.
Sinä olit tuohon aikaan vaipoissa.

Minä vastustin alaikäisenä 17v ey liittymistä.

08.04.2022 08:37:32
#561824 [+-] Piilota Suosittele

>>557978

Venäjä on venäjä. Sen kanssa on oltava jatkuvasti varuillaan. Niin kansalaisten kuin valtionkin kanssa. Syyt tiedetään liiankin hyvin. Venäjä valehtelee, huijaa, vääristelee, käyttää likaisia keinoja päämääriensä saavuttamiseen. Se ei kuitenkaan ole oppinut sodankäynnistä oikeastaan mitään. Mikäs siinä, tykinruokaahan siellä riittää niin ei ole väliä mikä taktiikka on.

[ 6 viestiä | ]