k-amfetamiini k-amfetamiini
Fiat punto Fiat punto
Mona meemi. Mona meemi.
ihana nainen ihana nainen
E.T E.T
Humanity is dust Humanity is dust
Vares kysyy Vares kysyy
Monikulttuuri Monikulttuuri
Viikonloppu on silloin kun haluan Viikonloppu on silloin kun haluan
Tissit Tissit
suomi täältä tullaan suomi täältä tullaan
Englanti ja Ranska Englanti ja Ranska
Its a lie! Its a lie!
died for fighting died for fighting
Im not a robot Im not a robot
Se kuuluisa perspillu on löytynyt Se kuuluisa perspillu on löytynyt
Kemi Kemi
parantava puku parantava puku
Be who you are <3 Be who you are <3
Tupakkamainos Tupakkamainos
Tomppa Tomppa
cactus boner cactus boner
Saksalaisia reissumiehiä Saksalaisia reissumiehiä
olet nyt voileipä olet nyt voileipä
 1 033 näyttökertaa, 6 viestiä, 10.01 MB, 1 tiedosto, 23.03.2022 13:21:32
[ + 3 | ]

Kaikki halusivat EU:hun aikanaan

[62974] [eu-mielenosoitus.mp4] [10.01 MB] [853x480] [145.32s] [] []

eu

(63)  · 

mielenosoitus

(40)  · 

mellakka

(28)  · 

1994

23.03.2022 13:39:24
#557924 [+2] Piilota Suosittele

Tällaisina aikoina olisi aika kylmäävää olla yksin. Tuskin eeuusta kauheasti apua tulee jos hommat eskaloituu sodaksi venäjän kanssa, mutta ennen sitä voisi tilanne olla aika suomettunut. EU yrittäisi kehitellä pakotteita ja EUn ulkopuolella oleva Suomi taas empisi kaiken keskellä yksin sormi suussa, kuten ”parhaimpina” Kekkoslandian vuosina.

23.03.2022 18:53:53 | 18:54:20
#557950 [+1] Piilota Suosittele

>>557924 Jos se tarmo mikä aikoinaan meni EU:iin liittymiseen oliski käytetty NATO-jäsenyyteen, niin mikäs tässä olis ollessa? Ryssistä ei olis huolta ja jos vielä halua olis, niin EU neuvottelut ja jäsenyys oltais voitu hoitaa rauhassa ja kansalle valehtelematta.

23.03.2022 21:30:31
#557978 [+-] Piilota Suosittele

>>557950
Neuvostoliiton romahtamiseen saakka Suomessa pidettiin tärkeämpänä lipoa suhteita yllä itänaapurin kanssa. Tuo suhde nähtiin jossain määrin hyväksyttävänä, sillä tilanne oli vähän sama kuin oltaisiin juuri päästy sairaalasta pahoinpitelyn jälkeen. Tuolloin Natoon liittyminen olisi ollut mahdotonta. Vasta kun pahoinpitelijä oli kompastunut ja katkaissut molemmat kätensä, alkoi myös poliittinen ilmapiiri muuttua.

23.03.2022 23:31:13
#558006 [+-] Piilota Suosittele

>>557979
"Vastustin EU:ta tuolloin ja vastustan sitä nykyään vielä enemmän."

Älä puhu poika paskaa.
Sinä olit tuohon aikaan vaipoissa.

Minä vastustin alaikäisenä 17v ey liittymistä.

08.04.2022 08:37:32
#561824 [+-] Piilota Suosittele

>>557978

Venäjä on venäjä. Sen kanssa on oltava jatkuvasti varuillaan. Niin kansalaisten kuin valtionkin kanssa. Syyt tiedetään liiankin hyvin. Venäjä valehtelee, huijaa, vääristelee, käyttää likaisia keinoja päämääriensä saavuttamiseen. Se ei kuitenkaan ole oppinut sodankäynnistä oikeastaan mitään. Mikäs siinä, tykinruokaahan siellä riittää niin ei ole väliä mikä taktiikka on.

[ 6 viestiä | ]