Minä niin mieleni pahoitin Minä niin mieleni pahoitin
Univercity of North Texas - muki Univercity of North Texas - muki
Kun yli kymmenen ihmistä kokoontuu Kun yli kymmenen ihmistä kokoontuu
Baltimore... ja ai niin katsokaa "The Wire" sarja ;) Baltimore... ja ai niin katsokaa "The Wire" sarja ;)
Karanteeni piristystä Karanteeni piristystä
Miten THL johtajat ymmärtää WHO:n suosituksia Miten THL johtajat ymmärtää WHO:n suosituksia
Ihana nainen Ihana nainen
terve terve
kauppinen ground moving firm kauppinen ground moving firm
Nii, perkele Nii, perkele
Tiedät et' oon viaton Tiedät et' oon viaton
leijonakuningas leijonakuningas
paskapaperia paskapaperia
tanssia tanssia
Rahoitus on kunnossa onneksi. Rahoitus on kunnossa onneksi.
Näin saat hernekeiton säilymään Näin saat hernekeiton säilymään
Korona on saatanasta Korona on saatanasta
Kaulatatuointi Kaulatatuointi
Suihkuverho oli tiellä >:3 Suihkuverho oli tiellä >:3
They'll need another solution They'll need another solution
Korona: HUS:n johtaja jälkiviisaana Korona: HUS:n johtaja jälkiviisaana
snibeti snap snibeti snap
pysykää kotona pysykää kotona
tainu jäädä trukkikurssi väliin tainu jäädä trukkikurssi väliin
 764 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 28.04.2022 07:32:47
[ + 1 - | ]

Sebu vai yle?

[64001] [20220428_073212.jpg] [0.1 MB] [1080x983] [] []
20220428_073212.jpg
[64000] [20220428_073214.jpg] [0.14 MB] [1080x1001] [] []
20220428_073214.jpg

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
28.04.2022 08:06:48 | 08:07:28
#566632 [+5] Piilota Suosittele

Vili Nurmi on semmonen tyyppi jäisi vierestä katsomaan tekemättä yhtään mitään kun omaa tyttö tai poikaystävää raiskataan koska ei halua vahingoittaa raiskaajia

28.04.2022 08:44:35 | 08:45:27
#566637 [+5] Piilota Suosittele

Villi Nurmi ei siis tee elettäkään puolustaakseen perhettään. Mahdollista kumppaniaan, lastaan? Mielenkiintoista. Vastaavia ihmisiä löytyy eduskunnassa ja syystäkin on tilanne tänä päivänä mikä on.

ps. NATO on puolustusliitto, ei hyökkäysliitto. Venäläiset eivät ole ymmärtäneet näiden kahden eroa.

28.04.2022 08:56:19
#566645 [+-] Piilota Suosittele

saahan sitä haluta elää semmoisessa maailmassa
jos kaikki jakais tämän unelman niin se voisi onnistuakin
muutoin se johtaa vain tapetuksi tulemiseen

28.04.2022 09:04:48
#566646 [+1] Piilota Suosittele

>>566645

Kun se on utopiaa se. Ei suomikaan halua sotaa, mutta sillä on puolustusvoimat käytössään. Nyt jatkossa vielä lisäpuolustusvoimat.

ME EI SOTAA TAHROTA, ME TAHROMMA RAUHAA..
SITÄ EI TAHDO NAAPURIMME, PUTIN.

28.04.2022 20:31:11
#566828 [+1] Piilota Suosittele

Joo o, mää haluisi elää semmoses maailmas misä ei kans kenenkää tarttis tappaa, pilluu sais jokaselt kenelt sitä käy vonkuus ja tilil ilmestyis joka päivä 70 miljoonaa dollarii. Mut sit tarviiki elää tämän maailman realiteeteissä

29.04.2022 02:50:15
#566957 [+-] Piilota Suosittele

Nuoret eivät onneksi tästä päätä. Armeijan pitäisi tehdä turvallisuusarvio ja päätös, eduskunnan talouden puolesta AINOASTAAN!

05.05.2022 09:06:02
#568817 [+-] Piilota Suosittele

>>566637

Muistathan, että aikoinaan oli asetelma Nato vs. Varsovan liitto. Naton rooli on muuttunut, mutta tätä ei Venäjällä ole uskottu tai ymmärretty.

[ 8 viestiä | ]